شناسهٔ خبر: 50357303 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

شب کابوس وار یونایتد برابر لیورپول

شب کابوس وار یونایتد برابر لیورپول، برد رئال در ال کلاسیکو، توقف اینتر مقابل یووه و گلزنی بازیکنان ایرانی، مهم‌ترین اتفاقات دیشب فوتبال اروپا بود.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
در لیگ برتر انگلیس و در حساترین دیدار هفته نهم، لیورپول با ۵ گل میزبانش منچستر یونایتد را در هم کوبید و با ۲۱ امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت. محمد صلاح سه بار و دیگو ژوتا و نبی کیتا برای لیورپول در این بازی گلزنی کردند.

در دو بازی دیگر، وستهام با یک گل تاتنهام را از پیش روبرداشت و برنت‌فورد در خانه ۱ به ۲ مغلوب لسترسیتی شد.

در چارچوب هفته دهم لیگای اسپانیا و در دیدار ال‌کلاسیکو، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۲-۱ رئالی‌ها به پایان رسید. داوید آلابا و لوکاس واسکز برای رئال گل زدند و تک گل بارسا را سرخیو آگوئرو به ثمر رساند. رئال با این نتیجه ۲۰ امتیازی شد و در مکان دوم جدول ایستاد....
در دیگر بازی مهم دیشب، اتلتیکو مادرید برابر میهمانش سوسیداد با تساوی ۲-۲ متوقف شد. لوئیس سوارز دو بار برای اَتلِتی گلزنی کرد و گل‌های سوسیداد را ایساک و سورلوس به ثمر رساندند. سوسیداد با این نتیجه ۲۱ امتیازی شد و صدر جدول را حفظ کرد. 

دیشب همچنین سویا ۵ - ۳ لوانته را از پیش رو برداشت و بتیس ۳- ۲ از سد رایو وایکانو گذشت. آخرین بازی هفته را امشب ختافه و سلتاویگو برگزار می‌کنند.

در ادامه هفته نهم سری آ ایتالیا، دیشب اینترِ رده سومی در جوزپه مئاتسا برابر یوونتوس به تساوی ۱-۱ رضایت داد. ادین ژکو برای اینتر و پائولو دیبالا برای یووه در این بازی گلزنی کردند.

ناپولی هم مقابل میزبانش رم با تساوی بدون متوقف و نوار پیروزی‌های پیاپی این تیم پس از ۸ برد، قطع شد.
 
شاگردان اسپالتی با این تساوی ۲۵ امتیازی شدند و با تفاضل گل بهتر در مقایسه با میلان، بار دیگر صدر جدول را در اختیار گرفتند.

در دیگر بازی‌ها، ورونا ۴-۱ لاتسیو را شکست داد، فیورنتینا با ۳ گل کالیاری را مغلوب کرد و آتالانتا و اودینزه یک - یک مساوی شدند.

در شب پایانی هفته نهم بوندس لیگای آلمان، بازی کلن با لورکوزن ۲ - ۲ و اشتوتگارت با یونیون برلین ۱ - ۱ مساوی به پایان رسید و بوخوم با دو گل فرانکفورت را شکست داد.

از هفته یازدهم لیگ یک فرانسه و در دربی لوکلاسیکو، دو تیم مارسی و پاری سن ژرمن به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در چارچوب هفته دوازدهم لیگ روسیه، زنیت ۷-۱ اسپارتاک را در هم کوبید و با ۲۶ امتیاز در صدر ایستاد. سردار آزمون زننده دو گل زنیت در این بازی بود.

و در هفته هفتم لیگ یونان، آاک آتن ۳-۱ ولوس را شکست داد که کریم انصاری‌فرد و احسان حاج‌صفی - بازیکنان ایرانی آ ا ک، دو گل برای این تیم به ثمر رساندند.
 
<div id="video-display-embed-code_436024" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/828942/436024?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما