شناسهٔ خبر: 50198459 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

آتش بازی لیورپول در زمین واتفورد

در رقابت های لیگ برتر انگلیس، دیشب لیورپول با ۵ گل میزبانش واتفورد را درهم کوبید.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
 در آغاز هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، چلسی با یک گل در زمین برنت فورد به برتری رسید، لیورپول ۵ - صفر میزبانش واتفورد را درهم کوبید، منچسترسیتی با ۲ گل بر برنلی پیروز شد، لستر ۴ به ۲ منچستریونایتد را از پیش روبرداشت، استون ویلا ۲ به ۳ مغلوب ولورهمپتون شد، نوریچ و برایتون بدون گل مساوی شدند و ساوتهمپتون با ۱ گل لیدز را شکست داد. در بازی‌های امروز اورتون با وستهام و نیوکاسل با تاتنهام روبرو می‌شود.

در ادامه هفته هشتم بوندسلیگای آلمان، دورتموند ۳ به ۱ ماینتس را شکست داد، فرانکفورت ۱ به ۲ مغلوب هرتابرلین شد، فرایبورگ و لایپزیش ۱-۱ مساوی شدند، بوخوم با یک گل در زمین گریتر فورت به برتری رسید، یونیون برلین ۲ به صفر ولفسبورگ را برد و دیدار مونشن گلادباخ با اشتوتگارت ۱-۱ مساوی خاتمه یافت. امروز در آخرین بازی‌های هفته، بایرلورکوزن میزبان بایرن مونیخ است و آگزبورگ پذیرای آرمنیا بیله فلد خواهد بود.

در نخستین بازی‌های هفته هشتم سری آ ایتالیا، دیشب میلان درحالی که تا دقیقه ۶۰ با دو گل از میهمانش ورونا عقب بود ۳ - ۲ ازسد حریف گذشت، لاتسیو ۳ - ۱ اینتر را با شکست بدرقه کرد و اسپتزیا ۲ به ۱ سالرنیتانا را از پیش رو برداشت. امروز در ادامه این بازی‌ها، کالیاری با سامپدوریا، امپولی با آتالانتا، جنوا با ساسولو، اودینزه با بولونیا، ناپولی با تورینو و یوونتوس با رم به مصاف هم می‌روند.

و هفته نهم رقابت‌های لیگای اسپانیا دیشب با دو بازی آغاز شد که سوسیداد با یک گل مایورکا را شکست داد و لوانته و ختافه بدون گل مساوی شدند.
امروز چهار بازی دیگر برگزار می‌شود که طبق برنامه، رایو وایه کانو با الچه، سلتاویگو با سویا، ویارئال با اوساسونا و بارسلونا با والنسیا مسابقه می‌دهند.
<div id="video-display-embed-code_433574" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/828366/433574?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما