شناسهٔ خبر: 50220423 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

نتایج فوتبال باشگاهی در اروپا

در چارچوب هفته هشتم سری آ ایتالیا، دیشب در مهمترین بازی‌ها، ناپولی با پیروزی یک به صفر مقابل تورینو صدرنشین ماند.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
  یوونتوس با یک گل از سد رم گذشت، کالیاری ۳-۱ سامپدوریا را شکست داد، امپولی درخانه ۱ به ۴ مغلوب آتالانتا شد و بازی جنوا با ساسولو ۲-۲ و اودینزه با بولونیا ۱-۱ مساوی به پایان رسید. امشب در آخرین دیدار هفته، ونیز میزبان فیورنتیناست. (دانلودی + دیشب)
 
در ادامه هفته نهم لیگای اسپانیا، دیشب سویا با یک گل در زمین سلتاویگو به پیروزی رسید و با ۱۷ امتیاز و ۴ پله صعود، در رده سوم جدول جای گرفت، بارسلونا هم ۳-۱ والنسیا را برد و با ۱۵ امتیاز در مکان هفتم ایستاد. در دو بازی دیگر، رایو وایه کانو ۲-۱ از سد الچه گذشت و ویارئال در خانه ۱ به ۲ مغلوب اوساسونا شد.
 
این هفته از رقابت‌ها امشب با دو بازی پیگیری می‌شود که بر اساس برنامه، آلاوس با بتیس و اسپانیول با کادیز به مصاف هم می‌روند.

در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، دیشب تاتنهام ۳ به ۲ میزبانش نیوکاسل را از پیش روبرداشت و با ۱۵ امتیاز به رده پنجم جدول صعود کرد. وستهام هم با یک گل در زمین اورتون به پیروزی رسید. آرسنال و کریستال پالاس، امشب آخرین بازی هفته را برگزار می‌کنند.

و ... در شب پایانی هفته هشتم بوندس لیگای آلمان، بایرن مونیخ ۵-۱ میزبانش بایرلورکوزن را در هم کوبید و با ۱۹ امتیاز، صدر جدول را از دورتموند پس گرفت. آگزبورگ و آرمنیا بیله فلد هم به تساوی ۱ - ۱ رسیدند.
 

نظر شما