شناسهٔ خبر: 50325561 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

بازدید استاندار هرمزگان از شهرستان بستک/حضور دوستی در شورای اداری، نماز جمعه و دیدار و گفت‌وگو با مردم بستک

استاندار هرمزگان در سفر به شهرستان بستک، ضمن بازدید از این شهرستان، در شورای اداری و نماز جمعه بستک حضور یافت و با مردم این شهرستان نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در بدو ورود به شهرستان بستک، در گلزار شهدای گمنام حضور یافت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

در ادامه نشست شورای اداری شهرستان بستک با حضور استاندار هرمزگان، امام جمعه شهرستان بستک، امام جمعه اهل سنت شهر بستک، نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان و سرپرست فرمانداری شهرستان بستک، برگزار شد.

مدیران دستگاه های اجرایی، نخبگان، معتمدان و اعضای شوراهای اسلامی شهرستان بستک نیز در این نشست حضور داشتند.

استاندار هرمزگان پس از این نشست، در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر بستک، حضور یافت.

مهندس دوستی استاندار هرمزگان پس از برگزاری نماز جمعه بستک، ضمن دیدار و گفت‌وگو با مردم این شهرستان، درخواست های آنان را بررسی و دستورات لازم را برای رسیدگی به این درخواست‌ها صادر کرد.

در ادامه استاندار هرمزگان از پروژه مجتمع اداری و خدماتی شهر جناح شهرستان بستک، بازدید کرد. استاندار هرمزگان سپس از روند ساخت پروژه جاده ارتباطی خور جناح شهرستان بستک بازدید کرد. این جاده ارتباطی، مسیر دسترسی ۱۳۰ کیلومتری شهرستان بستک به شهرستان بندرلنگه را به ۴۵ کیلومتر کاهش خواهد داد.

نظر شما