شناسهٔ خبر: 67957346 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران خبر داد

ارائه تسهیلات کم بهره به معلولان فعال صنایع‌دستی بهشهر

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به حمایت فعالان حوزه صنایع‌دستی به شیوه‌های مختلف از اعطای تسهیلات کم‌بهره به معلولان فعال در حوزه صنایع‌دستی شهرستان بهشهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حسین ایزدی، عصر امروز_سه‌شنبه نهم مرداد_ در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی در رشه‌های مختلف صنایع‌دستی در این استان، اظهار کرد: با پیگیری معاونت صنایع‌دستی امکان پرداخت تسهیلات کم‌بهره به معلولان تحت پوشش بهزیستی شهرستان بهشهر که دارای مجوز صنایع‌دستی هستند، فراهم شده است.

وی افزود: این تسهیلات به‌منظور راه‌اندازی کارگاه صنایع‌دستی و توسعه و تجهیز کارگاه صنایع‌دستی پرداخت می‌شود.

مدیرکل میراث‌رهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران از برگزاری نمایشگاه‌های فصلی به منظور حمایت‌های میراث‌فرهنگی به هنرمندان صنایع‌دستی استان خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم از فعالان حوزه صنایع‌دستی به شیوه‌های مختلف حمایت کنیم.

ایزدی با بیان اینکه شهرستان بهشهر شهر ملی گلیج نام‌گرفته و یکی از ظرفیت‌های خوب صنایع‌دستی مازندران محسوب می‌شود، عنوان کرد: امیدواریم با تعامل و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و خلاقیت و نوآوری هنرمندان شاهد پویایی هر چه بیشتر این شهرهای ثبت شده در لیست آثار ملی کشور نظیر شهر بهشهر باشیم.

نظر شما