شناسهٔ خبر: 50318540 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توسعه شبکه دیتا در اهواز با افزایش پهنای باند

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: به منظور ارائه خدمات شبکه دیتای مطلوب به مشترکان تلفن شهید چمران اهواز پهنای باند این مرکز مخابراتی افزایش یافت.

صاحب‌خبر -

رحیم فلاح زاده، مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به اینکه در عصر حاضر همه کار‌ها و پروژه‌های مختلف در حوزه‌های مختلف بر بستر اینترنت انجام می‌شود و نیازمند بستر‌های دیتا با کیفیت مطلوب و مناسب هستند، ارائه این بستر با کیفیت بالاتر در دستور کار کارشناسان متخصص مخابرات منطقه قرار گرفته است.

او افزود: بر همین اساس با تلاش کارشناسان فنی حوزه شبکه دیتا، با تأمین تجهیزات و امکانات فنی لازم و سیستم‌های انتقال نسبت به توسعه دیتا در مرکز شهید چمران اهواز به منظور بهبود و ارائه خدمات با کیفیت به مشترکان و مشتریان تجاری خود، پهنای باند مرکز تلفن ثابت شهید چمران را به میزان ۳.۵ برابر افزایش و تا ۱۰ گیگابایت ارتقاء داده است.

فلاح زاده بیان داشت: مخابرات منطقه خوزستان همانند قبل به منظور جلب رضایت و پاسخگویی به نیاز‌های ارتباطی با استفاده از توان و تخصص کارشناسان خود نسبت به توسعه و تقویت زیر ساخت‌های شبکه مخابراتی اقدام نموده و در این مسیر از هیچ کوششی برای ارائه خدمات به شهروندان دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/گ

نظر شما