شناسهٔ خبر: 50466197 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شبکه دیتای خانگی گتوند روی ریل توسعه

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از توسعه و ارتقاء شبکه دیتای خانگی در مرکز تلفن شهری جنت مکان گتوند با نصب تجهیزات فنی خبر داد.

صاحب‌خبر -

رحیم فلاح زاده، مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به نیاز مردم جهت انجام کار‌های بر بستر اینترنت و لزوم ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت، توسعه شبکه دیتای مرکز تلفن ثابت و پُرظرفیت شهر جنت مکان در شهرستان گتوند در دستور کار کارشناسان متخصص حوزه دیتای مخابرات استان قرار گرفت.

او افزود: با تلاش کارشناسان فنی و متخصص حوزه دیتای مخابرات منطقه خوزستان و در شهرستان گتوند، باعملیات فنی و با جذب لینک دوم ۱۰۰ مگابایتی به سمت شهرستان شوشتر و افزایش ۱۰۰ درصدی، پهنای باند مشترکان Adsl خانگی جنت مکان گتوند، به ۲ لینک FE توسعه یافت و باعث افزایش کیفیت و تبادل اطلاعات مشترکان باند پهن در این مرکز شد.

فلاح زاده اظهار داشت: پیش از این نیز، پهنای باند شبکه دیتای مرکز روستای شهید محمدی که از مرکز تلفن جنت مکان تأمین می‌شد، با نصب تجهیزات فنی، از این مرکز جدا شده و باعث افزایش کیفیت دیتای خانگی مشترکان در مراکز روستایی محمدی و شهری جنت مکان شهرستان گتوند شده بود.

انتهای پیام/گ

نظر شما