شناسهٔ خبر: 50258593 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سارق ساختمان‌های نیمه کاره در دام پلیس/ کشف ۶۷ کیلو مواد مخدر در داراب

مهم‌ترین حوادث ۲۷ مهرماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث روز سه شنبه ۲۷ مهرماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف خودرو مسروقه در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از کشف یک دستگاه خودروی کاپرا ۲ کابین سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت اظهار کرد: عوامل انتظامی بخش سیدان هنگام گشت زنی به یک دستگاه خودرو کاپرا ۲ کابین بدون سرنشین که در سطح حوزه استحفاظی پارک شده بود، مشکوک شدند.

او افزود: با استعلام صورت گرفته مشخص شد خودرو مورد نظر دارای سابقه سرقت در یکی از شهرستان‌های استان فارس است که خودرو جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: شهروندان هشدار‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۶۷ کیلو مواد مخدر در داراب

فرمانده انتظامی داراب از توقیف یک دستگاه سواری ساینا و کشف ۶۷ کیلو گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب اظهار کرد: به منظور اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با اشراف اطلاعاتی و کنترل دقیق محور‌های مواصلاتی یک دستگاه سواری ساینا حامل مواد مخدر را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۶۷ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر شد.

تریاک

سارق ساختمان‌های نیمه کاره در دام پلیس

فرمانده انتطامی شهرستان لارستان از دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه کاره با ۱۰ فقره سرقت خبرداد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتطامی شهرستان لارستان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره درسطح شهرستان لارستان، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او با بیان اینکه با تلاش مأموران انتظامی یک سارق شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد، افزود: در بازرسی از مخفیگاه این سارق، اموال وکابل‌های ساختمانی مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان گفت: سارق در تحقیقات به ۱۰ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان اعتراف و پس ازتکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

دستبند بر دست متهم

کشف ۲ میلیارد ریال پوشاک قاچاق در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از کشف ۲ میلیارد ریال پوشاک قاچاق در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد نیکبخت فرمانده انتظامی ممسنی گاظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی فهلیان به منظور مقابله با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران پس از توقیف خودرو در بازرسی از آن تعداد ۷۰۰ ثوب انواع پوشاک خارجی قاچاق بدون هر گونه مدارک قانونی را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به این که کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را ۲ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و به همراه متهم به مراجع قضائی تحویل شد.

انتهای پیام/

نظر شما