شناسهٔ خبر: 50240225 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

باید به دور از «اما» و «اگر» باشیم / بازیکنان مدنظر ماندند

اقتصاد ایران: اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به جز بازیکنانی که از سپاهان به اروپا رفتند سایر بازیکننان در تیم ماندند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان در چارچوب هفته اول لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: شروع لیگ برتر است اطلاعات زیادی از رقبا نداریم و این یک واقعیت است، سعی کردیم بچه‌ها را از لحاظ بدنی و تاکتیکی آماده این رقابت شوند.

وی افزود: بازیکنان جدیدی در نقل و انتقالات به سپاهان اضافه شدند و تلاش داریم از لحاظ تاکتیکی آنها را به تیم نزدیک کنیم و باید سعی کنیم روز به روز تا جایی امکان دارد هماهنگ‌تر شویم و بازی‌ها را به خوبی شروع کنیم، البته می‌دانیم رقیب سرسختی داریم.

روز سختی مقابل مس داریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: سال گذشته مس رفسنجان به خصوص در جام حذفی ما را خیلی اذیت کرد و بازی تا دقیقه ۱۲۰ پیش رفت، در لیگ برتر نیز برای گرفتن امتیاز در رفسنجان از این تیم ما را خیلی اذیت کردند و قطعاً می دنیم روز سختی داریم و باید خیلی مراقب تیم مس باشیم.

وی با تاکید بر دشواری رقابت با مس رفسنجان برای سپاهان ادامه داد: نفرات خوبی به تیم مس اضافه شده و تیم بسیار بهتری نسبت به فصل قبل شده‌اند و این کار ما را سخت می‌کند و امیدوارم بازی باشد که همه هواداران از آن لذت ببرند.

نویدکیا در خصوص از دست دادن قهرمانی فصل گذشتته لیگ برتر به دلیل از دست دادن تک امتیازات تصریح کرد: این یک واقعیت است و نمی‌توان از آن فرار کرد زیرا اگر به واقعیت بخواهیم نگاه کنیم دو تیمی که از لیگ برتر سقوط کردند به هر کدام دو امتیاز حساس دادیم و با بازی‌های دیگر کاری ندارم، اگر ما همین دو امتیازها را به سایپا و ماشین سازی نمی‌دادیم شرایط فرق می‌کرد که یکی از آنها در خانه و دیگری بیرون از خانه بود.

باید به دور از اما و اگر باشیم

وی اضافه کرد: اگر امتیازات را از آن دو تیم می‌گرفتیم قهرمان می‌شدیم، اما یکسری واقعیت‌ها وجود دارد از جمله اینکه برخی روزها شرایط تیم خوب نیست و تیم به خوبی نتیجه نمی‌گیرد و برخی اوقات با وجود خوب نبودن تیم نتیجه حاصل می‌شود، ما باید شرایطی را پیش بیاوریم که اما و اگرها از تیم دور شود و با فوتبال منطقی که ارائه می‌کنیم نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ابراز داشت: وقتی لیگ شروع نشده است نمی‌توان در مورد لیگ پیش رو صحبت کرد، خدا را شکر در تیم امسال به جز بچه‌هایی که به اروپا رفتند بقیه بازیکنان ماندند و خواستند یکسال دیگر در کنار هم کار کنیم و امیدوارم با آنها بتوانیم با کسب نتایج خوب هواداران را شاد کنیم.

وی تاکید کرد: مثل سال قبل از هواداران می‌خواهم مراقب همه چیز و مهم‌تر مراقب سلامتی خود در وضعیت فعلی کرونا باشند و تا جایی که می‌شود با وجود دادن انرژی به ما از هتل تا استادیوم از سلامتی خود مراقبت کنند که مشکلی نیز در رسیدن تیم به ورزشگاه پیش نیاید.

برچسب‌ها:

نظر شما