شناسهٔ خبر: 66472219 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

عبدالله نژاد: تیم ملی باید قبل از جام جهانی با بزرگان فوتسال تنه به تنه شود

پیشکسوت فوتسال گفت: تیم ملی فوتسال برای موفقیت در جام جهانی به تدارکات ویژه‌ای نیاز دارد. پیشکسوت فوتسال گفت: تیم ملی فوتسال برای موفقیت در جام جهانی به تدارکات ویژه‌ای نیاز دارد.

صاحب‌خبر -

سعید عبداالله نژاد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا اظهارداشت: فوتسال ایران به این قهرمانی و موفقیت نیاز مبرم داشت. پس از ناکامی در کویت، یک مقدار استرس و فشار روی تیم ملی بود اما خوشبختانه این فشار در جام ملت‌ها کم کم از بین رفت و تیم ما بازی به بازی وضعیت بهتری را داشت و در نهایت موفق شد بار دیگر  بر بام آسیا بایستد.

وی در ادامه تاکیدکرد: در یکی دو بازی تیم ملی با اشکالاتی روبرو بود اما دیدید که به طور مثال در دیداری مثل بازی با ازبکستان که حریف سرسختی برای ما بود، با درخشش دروازه بان‌مان توانستیم در ضربات پنالتی پیروز شده و به فینال برسیم و در فینال با نمایش فوق العاده، پیروزی قاطعانه‌ای را به دست آوردیم و توانستیم سیزدهمین قهرمانی آسیا را به دست آوریم.

پیشکسوت فوتسال آسیا تصریح کرد: در این تورنمنت تیم‌ها در سطح خوبی قرار داشتند. تیم‌های مثل افغانستان با مجید مرتضایی سرمربی ایرانی‌اش تیم بسیار خوبی بود. تیمی مثل تاجیکستان هم نمایش جذابی را در این جام به نمایش گذاشت. این در حالی بود ژاپن در حد و اندازه‌ها ظاهر نشد، این مساله نشان از ضعف تیمی مثل ژاپن بود وگرنه بقیه تیم‌ها از قدرت بالایی برخوردار بودند و این نشان می‌دهد فوتسال آسیا پیشرفت خوبی داشته است.

عبدالله نژاد با تاکید به آغاز کار اصلی تیم ملی برای حضور موفق در جام جهانی گفت: جام جهانی در حضور کشورهایی مانند آرژانتین، برزیل و.... تورنمنت بسیار سنگینی است که باید با تدارک و آمادگی بالایی برای این جام آماده شویم. تیم ما باید بازی های تدارکاتی زیادی داشته باشد و بازیکنان ما با تیم ها و بازیکنان بزرگ شان تنه به تنه شوند تا بتوانند با کسب تجربه بیشتر برای حضور موفق در جام جهانی آماده شوند. فرصت زیادی تا جام جهانی باقی نمانده است و مدیران باید هر چه سریع تر اقدامات لازم را  برای ایجاد فضای خوب  تدارکات و آماده سازی برای حضور تیم ملی در جام جهانی ایجاد کنند.

وی در پایان با تمجید از وحید شمسایی خاطرنشان کرد:من با وحید سال‌های زیادی را گذرانده ام و برای او خوشحالم. تیم ملی در جام ملت‌ها شرایطی کاملا خاص داشت و خیلی خوشحال هستم که او در این شرایط و روزهای سخت توانست اتفاقات خوبی را برای فوتسال ایران رقم بزند  تا فوتسال ما بتواند افتخارات گذشته را  در آسیا تکرار کند.

انتهای پیام/ 

نظر شما