شناسهٔ خبر: 66712585 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کولاک تعویض‌های مارینوس در دو دقیقه!

بازیکنان تعویضی گل‌گهر عملکرد خوبی مقابل هوادار به جای گذاشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، دو بازیکن تعویضی تیم فوتبال گل‌گهر در دقایق پایانی بازی با هوادار عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و هرکدام توانستند یک گل و یک پاس گل به نام خود ثبت کنند.

مارینوس در دقایق پایانی مسابقه بازیکنان جوانش را به میدان فرستاد تا از انگیزه آنها نهایت استفاده را ببرد و حضور زائرکاظمین و ممی‌زاده خط حمله گل‌گهر جان تازه‌ای گرفت و با سرعت دادن به مسابقه چندین موقعیت خوب گلزنی ایجاد کردند.

زائرکاظمین در دقیقه 67 وارد زمین شد و پنج دقیقه زمان نیاز داشت تا برای گل‌گهر گلزنی کند و در ترکیب این تیم موثر باشد، مهدی ممی‌زاده هم در دقیقه 90 جانشین احمدرضا زنده‌روح شد و خط حمله گل‌گهر شکل متفاوتی گرفت.

دو بازیکن تعویضی گل‌گهر در وقت‌های اضافه کولاک کردند و در ابتدا مهدی ممی‌زاده دیگر بازیکن تعویضی این تیم را با ضربه‌ای که به سمت دروازه فرستاد صاحب موقعیت کرد و زائرکاظمین در دهانه دروازه توپ را تبدیل به گل کرد، این اتفاق در کمتر از 2 دقیقه مجدد تکرار شد اما این‌بار زائرکاظمین در نقش سازنده گل حاضر شد و پس از حرکت پا به توپ توانست توپ را در موقعیت مناسب به ممی‌زاده برساند و این بازیکن با ضربه بغل پای راست دروازه آرشا شکوری را باز کند.

2022740

بازیکنان تعویضی گل‌گهر در این مسابقه 3 گل و 2 پاس گل ارسال کردند تا مارینوس از عملکرد مهره‌های نیمکت نشین خود رضایت کامل داشته باشد و نیمکت خوبی در اختیار داشته باشد.

نظر شما