شناسهٔ خبر: 50239169 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نویدکیا:

باید اما و اگرها را از فوتبال تیم حذف کنیم

سرمربی سپاهان با بیان اینکه باید تا حد امکان اما و اگرها را حذف و با ارائه فوتبال منطقی امتیازات خوبی جمع کنیم، گفت: به دو تیمی که در لیگ برتر حذف شدند، دو امتیاز حساس دادیم؛ به سایر مسابقه‌ها کاری نداریم، همین دو امتیاز می‌توانست ما را قهرمان کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان و مس، اظهار کرد: در آستانه آغاز لیگ برتر فوتبال کشور اطلاعات زیادی از رقیب‌هایمان نداریم و این یک واقعیت است.

وی با تاکید بر اینکه بازیکنان تیم سپاهان را تا حد امکان از نظر بدنی و تاکتیکی آماده کرده‌ایم، افزود: به این تیم بازیکنان جدیدی اضافه شده‌اند که کوشیدیم از نظر تاکتیکی آنها را تقویت کنیم. سعی می‌کنیم تا جایی که می‌شود هماهنگ‌تر بشویم.

سرمربی سپاهان با اشاره به دیدارهای دشوار فصل قبل این تیم برابر مس، خاطرنشان کرد: با این وجود که می‌دانیم رقیب سرسختی داریم، در صدد هستیم بازی را خوب شروع کنیم؛ مس رفسنجان فصل گذشته ما را به خصوص در جام حذفی و در شهر رفسنجان خیلی اذیت کرد.

وی ادامه داد: قطعاً روز سختی داریم و باید خیلی مراقب بازی مس باشیم چون می‌دانیم نفرات خوبی به آنها اضافه شده و این موضوع کار را برایمان سخت می‌کند؛ امیدوارم بازی خوب شود تا هواداران لذت ببرند.

نویدکیا در پاسخ به این سوال که سال گذشته با تک امتیاز قهرمانی را از دست داده‌اند، تصریح کرد: این یک واقعیت است و نمی‌شود از آن فرار کرد؛ اگر بخواهیم خیلی منطقی درباره آن فکر کنیم، به دو تیمی که در لیگ برتر حذف شدند، دو امتیاز حساس دادیم، به سایر مسابقه‌ها کاری نداریم و همین دو امتیاز می‌توانست ما را قهرمان کند.

وی با بیان اینکه در فوتبال ممکن است روز خوبی داشته باشید و ببازید و یا بالعکس، اما باید تا حد امکان اما و اگرها را حذف و با ارائه فوتبال منطقی امتیازات خوبی جمع کنیم، افزود: تا هفته به هفته پیش نرویم، نمی‌توان درباره اینکه تیم چه نیازهایی دارد تا شرایط مطلوب را پیدا کند، سخن گفت.

نویدکیا با اشاره به حفظ بازیکنان فصل قبلی، گفت: حسن خوبی داشتیم زیرا به جز بازیکنانی که به اروپا رفتند، همه ماندند و خواستند یک فصل دیگر کنار هم کار کنیم که امیدوارم نتایج خوبی به دست آوریم و هوادارانمان را شاد کنیم.

سرمربی سپاهان با تکرار خواسته فصل قبلی خود، اظهار کرد: فقط باز هم مثل سال قبل از هوادارانمان می‌خواهم مواظب همه چیز و به خصوص خودشان باشند؛ مخصوصاً در راه هتل به استادیوم نیز از خودشان مراقبت کنند و کاری کنند تیم به موقع به استادیوم برسد.

نظر شما