شناسهٔ خبر: 50225384 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نویسندگان مرحله نهایی داستان کوتاه نارنج ابتدای آبان معرفی می‌شوند

شیراز- ایرنا- دبیر هشتمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج به میزبانی جهرم فارس اعلام کرد:‌نویسندگان راه‌یافته به مرحله‌ نهایی هشتمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج ابتدای آبان‌ماه ۱۴۰۰ معرفی خواهند شد.

صاحب‌خبر -

محمدبادپر دوشنبه ۲۶ مهر  ۱۴۰۰با ارسال مطلبی به ایرنا افزود:‌پس از دریافت، بازخوانی و کدزدن داستان‌ها، داوری مرحله‌ اولیه‌ این دوسالانه با ۱۰ نفر از نویسندگان جوان و دارای کتاب در حال انجام شدن است.

وی بیان کرد:‌ داوری مرحله‌ اولیه چند روز دیگر به پایان خواهد رسید و اسامی راه‌یافتگان به مرحله‌ دوم، روزهای ابتدایی آبان‌ماه در سایت داستان نارنج به نشانی www.dastannaranj.ir منتشر خواهد شد.
بادپر گفت: با توجه به استقبالِ بیشتر در این دوره به نسبت دوره‌ قبل، نویسنده‌های بیشتری به مرحله‌ نهایی این دوسالانه راه پیدا خواهند کرد و برگزیدگان اول تا سوم و همچنین نفرات تقدیری نیز در روز اختتامیه که اواخر آذرماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد، معرفی خواهند شد.
وی با اشاره به این که‌ علاوه بر حضور نویسندگانی از سایر استان‌های کشور نویسندگان مقیم در  ۱۷ کشور خارجی نیز داستان ارسال کرده‌اند افزود: لازم است از همراهی صمیمانه و حمایت‌های بی‌دریغ محسن نعمت‌اللهی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم تشکر کنیم.
 جهرم از توابع استان فارس است و حدود ۱۹۰ کیلومتر با شیراز فاصله دارد.

نظر شما