شناسهٔ خبر: 50210856 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دانلود فیلم در ایران تی وی

دانلود سریال نیسان آبی و جزیره

علاوه بر فیلم‌های سینمایی جدید که در رسانه ایران تی وی آرشیو فعال و قوی دارد، این روزها سریال جزیره سیروس مقدم و نیسان آبی ساخته منوچهر هادی در دو ژانر کاملا متضاد قرار است به نمایش خانگی برسند که نحوه دانلود این سریال‌های مهیج را توضیح خواهیم داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران تی وی، درست است شبکه های اجتماعی با رشد بالقوه‌ای که داشته‌اند همه انسان‌های کره خاکی را درگیر خود ساخته است اما بی‌راه نیست اگر بگوییم فیلم و سریال‌هایی که جدید ساخته می‌شود چه در ایران و سینمای خارج توانسته ذائقه بینندگان را با یک آنالیز دقیق بیابد و بسازد آ ن اثری را که سرگرم کننده و صد البته هیجانات و احساسات را درگیر خود کند.

شبکه نمایش خانگی این روزها کولاک کرده است و سریال های تاریخی، جنایی و عاشقانه را به نمایش گذاشته است که دیگر رنگ بوی آن فیلمنامه‌های بساز بفروش در آن دیده نمی‌شود. شاید می‌دانند صبر تماشاگران دیگر به سر رسیده و باید روی موضوع دقیق شد و فیلم و سریال های پر مغز و محتوا ساخت.

تمام این اتفاقات خوب باید در یک سایت دانلود فیلم و سریال ایرانی ایده ال رقم بخورد. جایی (ایران تی وی) که خبری از نمایش‌های محصولات جهت تبلیغ دیده نشود، شاهد یک تجربه کاربری مفید و جذاب باشیم و در واقع Ul/UX سایت حس و حال یک سایت فیلم را تزریق کند.

دانلود فیلم سینمایی رایگان از سایت ایده ال ایران تی وی

وقتی صحبت از فیلم سریال انیمیشن می‌شود یعنی شما با یک پیکربندی کاملا مناسب طرف باشید. برخی از سایت‌ها پوسته‌هایی دارند که مناسب سایت بلاگ، نرم افزاری و.. می‌باشد. تصویر بالا گویای معانی کلام می‌باشد.

پیشنهاد ما مراجعه به سایت ایران تی وی می‌باشد چرا که شاهد طبقه‌بندی منظم بر اساس ژانر، بازیگر، کارگردان، سال، کشور سازنده و ... هستیم. ظاهر سایت نیز کاملا جمع جور و به حالت یک باکس حس ویژه‌ای به شما خواهد داد و دوست دارید در آن به واکاوی بپردازید.

سرعت، کیفیت، حرفه‌ای بودن تیم ایران تی وی باعث شده شما با یک استودیو فیلم طرف باشید نه صرفاً یک سایت!

برترین سایت دانلود سریال ایرانی در شبکه نمایش خانگی

سریال‌های ایرانی در دو بخش کاملا متفاوت تلویزیون و شبکه نمایش خانگی به روی آنتن می‌روند. بخواهیم راجع به وجه تمایز صحبت کنیم خیلی زیاد است اما دست سازندگان برای مانور بر طراحی صحنه‌ها و سکانس‌ها در بخش شبکه خانگی بازتر است و از طرفی مسائل مالی باعث می‌شود ساخت سریال‌های جذاب کمدی، عاشقانه و تاریخی بیشتر دیده شود.

رسانه ایران تی وی با رصد کامل جدیدترین سریال های ایرانی را ماه ها قبل در آرشیو خود در یک تگ بنام در "آینده خواهد آمد" برای مخاطبان خود به نمایش می‌گذارد و با ارائه اخبار و اطلاعات خبر پخش دقیق را اطلاع‌رسانی می‌کند. تمامی قسمت‌ها این سریال‌ها در یک بخش و در یک استایل بسیار زیبا برای دانلود قانونی قرار می‌گیرد.

مازاد بر این تیزر، تصاویر، حواشی و نقد سریال‌ها در همان پست به سمع نظر بیننده می‌رسد. کیفیت‌های متنوع، امکان پخش آنلاین و طبقه‌بندی سنین در ایران تی وی باعث شده کار والدین نیز راحت‌تر شود.

سریال جزیره ساخته سیروس مقدم با ترافیک داخلی (همه قسمت ها)

سریال ایرانی جزیره ساخته سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری را می‌تواند یک اثر پرمخاطب جدید خواند. چرا که موضوع و ژانری هیجانی و عامه‌ پسند دارد. سیروس مقدم نشان داده در ساخت سریال‌هایی که در دریا و جزیره سروکار دارد موفق است. از سریال میکائیل تا مجموعه پایتخت همگی نشان از توانایی او دارد. مجموعه کارهای سیروس مقدم در ایران تی وی موجود است ، پیشنهاد میکنیم به ارشیو این کارگردان رجوع کنید.

داستان دختری بنام صحرا که پس از یک شکست عشقی از پسر خاندان شاهنگ سعی می کند شغل خبرنگاری را به حاشیه کشانده و به تجارت بپردازد و در این راه وارد بازی خطرناکی می شود، همه اینها برای یک انتقام از خانواده عشق قبلی اش می‌باشد که از پولدارهای جزیره به حساب می‌آیند.

در جزیره بازیگران همچون السا فیروزآذر، امیر کاظمی، امیر مقاره، بهنام تشکر، حسام منظور، حمیدرضا پگاه، سامیه لک، شادی مختاری، علی سرابی، غزل شاکری، کاظم سیاحی، محمدرضا فروتن، میترا حجار، مینا وحید، هنگامه قاضیانی به ایفای نقش می‌پردازند.

لینک دانلود قانونی:  دانلود سریال جزیره

سریال کمدی نیسان آبی قسمت اول و دوم با لینک مستقیم

هر چند منوچهر هادی رویه ساخت فیلم های عاشقانه وجنایی را چند سالی خیلی قوی تر در پیش گرفته بود اما رزومه او زیاد خالی از آثار کمدی نیست، فیلم‌های بنام آینه بغل و رحمان 1400 که حسابی هم پرفروش و استقبال خوبی روبرو شدند. اما تجربه ساخت یک سریال کمدی می تواند کاملا متفاوت باشد. نیسان آبی داستان یک دختر بنام تی تی گل را بیان می‌کند که با نیسان کار می‌کند اما طی یک حادثه پولدار می‌شود، بازیگرانی بنام اسدالله یکتا، امیر جعفری، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور، حسین یاری، سعید آقاخانی، سیروس همتی، گیتی قاسمی، مهران غفوریان، یکتا ناصر، یوسف صیادی در این سریال بازی می‌کنند.

لینک دانلود قانونی:  دانلود سریال نیسان آبی

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما