شناسهٔ خبر: 50209400 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

در بسته خبری زیر می خوانید:

کشفیات و دستگیری های نیروی انتظامی مازندران در شهرهای مختلف استان

موج نیوز

نیروی انتظامی مازندران در 5 شهر مختلف استان کشفیات و دستگیری هایی داشته است که در بسته خبری امروز موج مازندران می خوانید.

صاحب‌خبر -

کشف 18 تن چوب جنگلی قاچاق در نور

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ علی داداش تبار با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیرمجاز چوب از جنگل های این شهرستان، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران یگان امداد حین گشت زنی 3 دستگاه کامیون حامل چوب آلات جنگلی را در محور اصلی شهرستان شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور خاطرنشان ساخت: در بازرسی از خودروهای مورد نظر در مجموع 18 تن چوب جنگلی که به صورت غیرمجاز از جنگل های این شهرستان برداشت شده بود کشف شد.

وی تصریح کرد: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و رانندگان این خودروها نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

داداش تبار ضمن تشکر از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعاً به پلیس 110 اطلاع دهند.

 

دستگیری سارق منزل با 7 فقره سرقت در نوشهر

سرهنگ اکبر درویشی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل در شهرستان و شکایت شاکیان پرونده، شناسایی و دستگیری عوامل سرقت در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فعال نمودن منابع و مخبرین، سارق توسط مأمورین پلیس آگاهی در حین سرقت  شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی نوشهر ابراز  داشت: در تحقیقات و بازجویی به عمل آمده از متهم دستگیر شده به 7 فقره سرقت منزل در حوزه استحفاظی شهرستان اعتراف کرد و سارق پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

وی با تأکید بر اینکه پلیس با قاطعیت با سارقان و افرادی که نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند برخورد می کند، گفت: شهروندان ضمن رعایت موارد امنیتی و استفاده از سیستم های مداربسته به هشدار های پلیس توجه و هرگونه موارد مشکوک را به پلیس 110 و کلانتری محل گزارش کنند.

 

دستگیری سارق اماکن خصوصی در ساری

سرهنگ عبدااله حسن زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار مأموران کلانتری 11 قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی فردی را که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان بوده است به عنوان مظنون شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ حسن زاده افزود: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 7 فقره سرقت اماکن خصوصی در یک ماه گذشته اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

حسن زاده ضمن هشدار به صاحبان اماکن خصوصی، ساختمان های نیمه کاره و در حال ساخت از آن ها خواست ضمن استفاده از نگهبان، پس از اتمام ساعت کاری از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و وسایل مذکور را در جای امن و قابل اطمینان نگهداری کنند.

 

کشف 5 تن چوب جنگلی قاچاق در میاندورود

سرهنگ مجید باقری جامخانه در این باره بیان داشت: مأموران در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای اصلی، یک دستگاه تراکتور حامل چوب را شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از تراکتور توقیفی 5 تن چوب جنگلی که به صورت غیرمجاز از جنگل های این شهرستان برداشت شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود خاطرنشان ساخت: راننده تراکتور پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و چوب های قاچاق کشف شده نیز به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد.

 

کشف 1800 کیلو برنج قاچاق در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی اظهار داشت: مأموران کلانتری 11 در اجرای طرح پیشگیرانه و هنگام کنترل خودرو های عبوری، یک دستگاه وانت نیسان را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی اولیه مأموران کلانتری 11  از این خودرو مقدار یک تن و 800 کیلو گرم برنج قاچاق فاقد مدارک قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی بهشهر با اشاره به اینکه ارزش این محموله قاچاق توسط کارشناسان 540 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: راننده خودرو با تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ عنایتی گنجی با بیان اینکه در این راستا خودرو نیسان توقیف و به پارکینگ منتقل شد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار درباره کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند.

نظر شما