شناسهٔ خبر: 45869061 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

حضور به موقع پلیس، فضا را برای اقدامات مجرمانه ناامن کرده است

موج نیوز

سردار علی اکبر جاویدان گفت: هدف اول پلیس پیشگیری از وقوع جرائم و افزایش سطح امنیت جامعه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه حضور به موقع در صحنه های مختلف و اقتدار قضایی در برخورد با مجرمان، فضا را برای آنها بسیار ناامن کرده، ابراز داشت: امنیت و حفظ و ارتقاء آن مقوله ای است که در هر جامعه از اهمیت وافری برخوردار بوده و مسوولان حکومتی به دنبال دستیابی به آن هستند.

وی با بیان اینکه ، گفت: برای رسیدن به این مهم همکاران پرتلاش ما در کنار سایر نیروهای امنیتی شبانه روز تلاش می کنند و خوشبختانه تاکنون نیز نتایج خوبی حاصل شده است.

 جاویدان گفت: امروز اشراف اطلاعاتی پلیس در عالیترین سطح خود قرار دارد، بگونه ای که قادر است مجرمان را در کیلومترها دورتر از محل وقوع جرم شناسایی و دستگیر و یا از وقوع بسیاری اتفاقات ناگوار دیگر جلوگیری کند.

این مقام عالی رتبه انتظامی با بیان اینکه کرمانشاه استانی ناامن برای مجرمان و خلافکاران است، گفت: تلاش همه دستگاه های امنیتی و همچنین مقامات قضائی مقابله جدی با این افراد است که با هر نیت و انگیزه ای سعی در دستیابی به اهداف مجرمانه خود هستند.

وی خاطرنشان کرد: کرمانشاه خوشبختانه از امنیت مطلوبی برخوردار و معدود جرائم خشن نیز به سرعت توسط پلیس کشف و با مجرمان برخوردهای لازم از سوی دستگاه قضائی انجام می شود.

 جاویدان همچنین با قدردانی از تلاش های مسوولان زندان های استان، گفت: بخشی از زندانیان ناخواسته و روی لحظه ای غفلت مرتکب جرم می شوند که خوشبختانه اقدامات فرهنگی مناسبی برای اصلاح آنها انجام می شود.

نظر شما