شناسهٔ خبر: 50023155 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فوت ۹ نفر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در شبانه‌روز گذشته ۹ نفر دیگر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا فوت کردند .

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته ۹ نفر دیگر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا فوت کردند، گفت: مجموع جان‌باختگان در این استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۲ هزار و ۶۰۷ نفر رسیده است.

او گفت : در شبانه روز گذشته ۲۴۱ نفر شامل ۹۳ بیمار مثبت بستری و ۱۴۸ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که در مقایسه با دیروز ۴۴ نفر بیشتر است.

او افزود: هم‌اکنون ۹۴۶ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند که تعداد آن‌ها نسبت به دیروز ۳۶ نفر کمتر شده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: از این تعداد، ۱۹۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و حال ۳۲ نفر هم وخیم است.

او گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۸ نفر در مراکز درمانی استان با علایم بیماری کرونا بستری و ۱۷۵ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

محمدی ادامه داد: در شبانه روز گذشته ۳۸۸ بیمار هم در مراکز درمانی استان کرمانشاه برای تزریق رمدسیویر بستری موقت شدند که نسبت به دیروز ۲۷ نفر بیشتر است .

انتهای پیام/د

نظر شما