شناسهٔ خبر: 50021681 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استقبال پرشور اهالی جویبار از ملی پوشان کشتی آزاد

مردم ورزش دوست جویبار در زیر هوای بارانی پاییزی به استقبال قهرمانان کشتی رقابت‌های جهانی نروژ آمدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز مازندران، مردم ورزش دوست جویبار در زیر هوای بارانی پاییزی به استقبال ۴ قهرمان کشتی این شهرستان در رقابت‌های جهانی نروژ آمدند.

تیم ملی کشتی آزاد موفق شد عنوان سومی رقابت‌های جهانی در نروژ را کسب کند.


پلاتوی موبایلی ایوب رضوانی

<div id="video-display-embed-code_7083737"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3241957/7083737?width=400&height=300"></script></div>

پلاتوی موبایلی - فرزاد آقایی

<div id="video-display-embed-code_7084081"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3241957/7084081?width=400&height=300"></script></div>
حسن یزدانی ، پهلوان کشتی نروژ در آغوش گرم ورزش دوستان مازندرانی
<div id="video-display-embed-code_7084082"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3241957/7084082?width=400&height=300"></script></div>
 

در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی دلاوری از خطه قهرمان پرور جویبار پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۲ عظمت دولت بیکوف از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی اتهان راموس از پورتوریکو را با نتیجه ۱۰ بر صفر از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر ۲ از سد آرتور نایفونوف دارنده مدال برنز المپیک و جهان از روسیه گذشت و راهی دیدار فینال شد.

وی در دیدار فینال مقابل دیوید تیلور قهرمان المپیک و جهان از آمریکا با نتیجه ۶ بر ۲ به پیروزی رسید و طلسم شکست این کشتی گیر را شکست و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۹۲ کیلوگرم کامران قاسم پور دلاور دیگری از خطه جویبار پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۷ بر صفر از سد آندریل ولاوسف از اوکراین گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر ۱ ایراکلی متسیتوری دارنده مدال برنز جهان از گرجستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. قاسم پور در این مرحله در یک کشتی نفس گیر مقابل جی دن کاکس قهرمان جهان از آمریکا با نتیجه ۳ بر ۳ به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد.

وی در دیدار پایانی ماگومد کوربانوف قهرمان اروپا از روسیه را با نتیجه ۸ بر ۴ از پیش رو برداشت و صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی جوان جویباری در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر گابریل جاناتچ از اتریش را مغلوب کرد وی در دور بعد با نتیجه ۱۳ بر ۳ مقابل سباستین ریورا از پورتوریکو به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. یزدانی در این مرحله مقابل کرزیستوف بینکوفسکی از لهستان با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۴ علیبک عثمان اف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت.

وی در دیدار فینال در یک غافلگیری با نتیجه ۱۴ بر ۴ مغلوب با ژاگیر شاخیف قهرمان اروپا از روسیه شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۷۹ کیلوگرم محمد نخودی جوان دیگری از خطه جویبار در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر آرون کانوا از ایتالیا را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۴ آرمان آواگایان از ارمنستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر صفر سیف الدین آلکما از فرانسه را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نخودی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۵ از سد نیکا کنتچادزه دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان گذشت و راهی دیدار فینال شد.

وی در دیدار فینال با نتیجه ۵ بر ۱ مغلوب جردن باروز قهرمان المپیک و جهان از آمریکا شد و به مدال نقره رسید

 

 

نظر شما