شناسهٔ خبر: 68103768 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم آستارا در مجلس:

نمایندگان مجلس در رأی به وزرای پیشنهادی سلیقه‌ای عمل نخواهند کرد

آستارا- نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس در رأی به وزرای پیشنهادی دولت سلیقه‌ای عمل نخواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ولی داداشی عصر پنجشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اهالی رسانه شهرستان آستارا ضمن تبریک روز خبرنگار با اشاره به اهمیت جایگاه و نقش خبرنگاران در جامعه اظهار کرد: خبرنگاران نقشی بسیار پر رنگ در تحولات پیرامونی و افزایش سطح آگاهی و بینش آحاد جامعه دارند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در تهیه و انعکاس اخبار به دنبال بیان واقعیت‌ها باشند و سعی کنند از دایره انصاف خارج نشوند، افزود: رسانه‌هایی که در ارائه مطالب خود انصاف را رعایت نمی‌کنند و برخی مسائل را وارونه جلوه می‌دهند این اقدام آنها برای مردم علامت سوال ایجاد خواهد کرد و درستی و نادرستی مطلب را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر دستور کار قرار گرفتن همیاری و همکاری مجلس با دولت گفت: طبق دستور مقام معظم رهبری درصدد رفع مشکلات و معضلاتی هستیم که در سر راه دولت قرار دارد.

وی افزود: نمایندگان مجلس در خصوص رأی به وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم سلیقه‌ای عمل نخواهند کرد و مسائل سیاسی را فدای اصول کاری و سیاست‌های کلی نظام نمی‌کنند.

داداشی ملاک و معیار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ارزیابی و دادن رأی اعتماد به اعضای کابینه را ویژگی‌های اعلامی از سوی رهبر انقلاب دانست و گفت: گزینه‌های پیشنهادی از سوی رئیس جمهور در کمیسیون‌های مربوطه بررسی و اگر اشخاصی با اساس نظام و ویژگی‌های اعلامی رهبر انقلاب زاویه نداشته باشند از مجلس رأی اعتماد خواهند گرفت.

وی همچنین به در دستور کار قرار گرفتن حل مشکلات شالیکاران اشاره کرد و ادامه داد: فراکسیون نمایندگان شمال کشور نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور تهیه کرده تا در خصوص واردات برنج و چای نظرات کشاورزان را مدنظر قرار دهند.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اگر قرار به واردات این محصولات است باید به میزان کمبود کشور اقدام شود تا کشاورزان ما دچار آسیب نشوند، افزود: اگر ارز ترجیهی برای واردات تخصیص داده می‌شود به میزانی باشد که کشور به آن نیاز دارد، زیرا میزان محصول و مصرف در کشور مشخص است.

وی ادامه داد: برنج، محصولی استراتژیک بوده که حمایت از تولید آن ازجمله مواردی است که باید موردتوجه مسؤولان امر در گیلان و کشور قرار گیرد، در برخی نقاط کشور تعدادی از کشاورزان به دنبال تغییر کاربری زمین‌های خود هستند، و استدلالشان این است که کار کشاورزی صرفه اقتصادی ندارد و ما در مجلس به دنبال این هستیم تا با رفع مشکلات آنها و کمک به تأمین نیازهای این قشر زحمتکش به کشاورزان یاری برسانیم و این امر بدون همکاری دولت و مجلس محقق نمی‌شود.

گفتنی است، در ادامه این مراسم، ضمن اهدای لوح و هدایا به خبرنگاران فعال شهرستان آستارا، تعدادی از خبرنگاران مسائل و مشکلات خود در حوزه رسانه را مطرح کردند.

نظر شما