شناسهٔ خبر: 49916684 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افتتاح ۹ پروژه عمرانی و خدماتی درشهرستان میانه

۹ پروژه عمرانی و خدماتی با حضور فرمانده سپاه عاشورا در شهرستان میانه افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سالن ورزشی چند منظوره شهید علیرضا گلمحمدی، احداث مجدد مسجد تخریب شده در زلزله روستای ورنکش، خط انتقال و لوله گذاری آب شرب روستا‌های صومعه سفلی، ینگجه و قره تپه، بازسازی و زیبا سازی مدرسه صومعه علیا و خاتون آباد و احداث سرویس بهداشتی روستای دستجرد، از جمله پروژه‌هایی بود توسط بسیج سازندگی سپاه میانه انجام گرفته و امروز با حضور سردار خرم فرمانده سپاه عاشورا افتتاح شد.

مجموع اعتباری که برای این پروژه‌ها صرف شده، ۳ میلیارد و ۵۵۷ میلیون تومان بوده است.

سردار خرم فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه در زمان وقوع زلزله قول داده بودیم تا حل مشکلات این منطقه در کنار مردم باشیم، به این وعده عمل کردیم و امروز خوشحالیم که مردم می‌توانند با کمترین دغدغه به زندگی خود بپردازند.

اودر حاشیه افتتاح‌های امروز در شهرستان میانه با بیان اینکه نقش بسیج سازندگی، حل مشکلات در نقاط محروم، دورافتاده و کم برخوردار است افزود: در هفته دفاع مقدس امسال ۵۲ پروژه با موضوعاتی، چون آب، مدرسه، جاده بین مزارع، خانه محروم، سالن ورزشی و مسجد همزمان با هفته دفاع مقدس در سطح استان با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان افتتاح شده است.

او با اشاره به اینکه علیرغم محدویت‌های اعتباری و مشکلات در این زمینه، ۳۲ هزار هکتار فضای فرهنگی-ورزشی در سطح استان احداث و در هفته دفاع مقدس به افتتاح رسیده است گفت: در زمان شیوع کرونا و تعطیلی ورزش در سالن‌های ورزشی سپاه، ۲۲ سالن در اختیار سیستم بهداشت و درمان در سطح استان قرار گرفت تا واکسیناسیون در آن‌ها انجام شود.

گفتنی است دیدار با خانواده شهیدان خانمحمدی و شهیدان گلمحمدی، تجلیل از خانواده شهدا و نیز رونمایی از المان دفاع مقدس در شرکت فولاد آذربایجان از دیگر برنامه‌های امروز فرمانده سپاه عاشورا در سفر به میانه بود.

انتهای پیام/

نظر شما