شناسهٔ خبر: 49865139 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۲ هزار نیروی پلیس، امنیت زائران را در ایلام تامین می‌کنند

خبرگزاری صداوسیما

فرمانده انتظامی ایلام گفت: بیش از ۲ هزار نیرو پلیس، امنیت زائران عتبات عالیات را در این استان تامین می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سردار دلاور القاصی مهر در پایانه مرزی مهران گفت: هم اکنون ۲۰۰ نیروی گشتی پلیس انتظامی و پلیس راه نیز در جاده‌های ایلام مستقر هستند.

وی افزود: پلیس انتظامی همواره بر اساس وظیفه ذاتی خود برقراری نظام و امنیت در جامعه را برعهده دارد که در کنگره اربعین نیز با تمهیدات و برنامه ریزی انجام شده نیرو‌های پلیس با همه توان خود برای تامین امنیت تلاش می‌کنند.

فرمانده انتظامی ایلام تصریح کرد: با تمهیدات اتخاذ شده نیرو‌های پلیس راه در مناطق تعیین شده برای تسهیل در عبور و مرور زائران در پایانه و شهر مهران مستقر هستند تا زائران به راحتی بتواند پس از ورود به کشور راهی محل سکونت خود شوند.

سردار القاصی مهر تاکید کرد: همه نیرو‌های پلیس مستقر در پایانه مرزی مهران تا زمانیکه تمامی زائران به مرز مهران و کشور وارد شوند، مستقر هستند.

وی اضافه کرد: همچنین نیرو‌های پلیس استان در اطراف مواکب و محل تجمع زائران حضوری فعال دارند و تاکنون با وجود این نیرو‌های پرتلاش هیچ سرقتی گزارش نشده و مشکلی وجود ندارد.

 

<div id="video-display-embed-code_7048953"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3234481/7048953?width=400&height=300"></script></div>
 
  • شهر مرزی مهران در استان ایلام با حدود ۲۳۰ کیلومتر فاصله با بغداد نزدیکترین شهر مرزی کشورمان به پایتخت عراق و عتبات عالیات این کشور است.
  • بر اساس موافقت مسووولان عراقی امسال تنها ۶۰ هزار زائر از طریق هوایی مجوز حضور در پیاده روی اربعین دریافت کردند که بسیاری از آن‌ها تنها بلیط رفت داشتند و بدون شک برای بازگشت از مسیر مرز مهران به کشور باز می‌گردند.
  • مرز مهران به دلیل امنیت و کوتاهی مسافت یکی از مرز‌های پرتردد کشور برای سفر به عتبات عالیات است.

 

برچسب‌ها:

نظر شما