شناسهٔ خبر: 49855319 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پلمب ۵ واحد آلاینده زیست محیطی در شهرک چرمشهر تبریز

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تبریز از پلمب ۵ واحد متخلف و آلاینده زیست محیطی در شهرک چرمشهر تبریز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،اشتری رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تبریز گفت: پس از چندین مرتبه صدور اخطاریه کتبی به واحد‌های آلاینده زیست محیطی،  واحد‌های متخلف با حکم مقام قضایی پلمب شدند.

او تاکید کرد: رعایت ضوابط و استاندارد‌های زیست محیطی در مدیریت پسماند و پساب همه صنایع و به خصوص شهرک صنعتی چرمشهر الزامی است.

او از همکاری دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان زیست محیطی قدردانی کرد و گفت: حمایت دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان زیست محیطی شایسته تقدیر است.

اشتری گفت: مسئولان شهرک چرمشهر باید نظارت کافی بر واحد‌های فعال در این شهرک را داشته باشند تا پساب و پسماند‌های این واحد‌ها به درستی مدیریت شود.

او از افزایش پایش‌های زیست محیطی شبانه روزی خبر داد و تاکید کرد: حفاظت محیط زیست شهرستان تبریز پایش‌های مستمر و دوره‌ای را از واحد‌های فعال در شهرک چرمشهر و دیگر مناطق صنعتی تبریز انجام می‌دهد و در صورت تخلف از ضوابط زیست محیطی، اخطار‌ها و برخورد‌های قانونی لازم را انجام خواهد داد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست تبریز با تاکید بر این‌که حفاظت از محیط زیست وظیفه قانونی همه آحاد جامعه است، افزود: همه مردم و فعالان صنعتی باید در حفظ محیط زیست همکاری کنند تا شاهد محیطی سالم و عاری از هر گونه آلودگی در کلان شهر تبریز باشیم.

انتهای پیام/ک

نظر شما