شناسهٔ خبر: 49835262 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پلمپ ۵ واحد آلاینده زیست محیطی در شهرک صنعتی چرمشهر تبریز

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تبریز از پلمپ ۵ واحد متخلف و آلاینده زیست محیطی در شهرک چرمشهر تبریز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، «شهنام اشتری»، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تبریز گفت: پس از چندین مرتبه صدور اخطاریه کتبی به واحدهای آلاینده زیست محیطی، این واحدهای متخلف با حکم مقام قضایی پلمپ شدند.  

وی تاکید کرد: رعایت ضوابط و استانداردهای زیست محیطی در مدیریت پسماند و پساب همه صنایع و بخصوص شهرک صنعتی چرمشهر الزامی است. 

وی از همکاری دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان زیست محیطی قدردانی کرد و گفت: حمایت دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان زیست محیطی شایسته تقدیر است.  

اشتری گفت: مسئولان شهرک چرمشهر باید نظارت کافی بر واحدهای فعال در این شهرک را داشته باشند تا پساب و پسماندهای این واحدها به درستی مدیریت شود. 

 وی از افزایش پایش‌های زیست محیطی شبانه روزی خبر داد و تاکید کرد: حفاظت محیط زیست شهرستان تبریز پایش‌های مستمر و دوره ای را از واحدهای فعال در شهرک چرمشهر و دیگر مناطق صنعتی تبریز انجام می دهد و در صورت تخلف از ضوابط زیست محیطی، اخطارها و برخوردهای قانونی لازم انجام خواهد داد.  

رئیس اداره حفاظت محیط زیست تبریز با تاکید بر این‌که حفاظت از محیط زیست وظیفه قانونی همه آحاد جامعه است، افزود: همه مردم و فعالان صنعتی باید در حفظ محیط زیست همکاری کنند تا شاهد محیطی سالم و عاری از هر گونه آلودگی در کلان شهر تبریز باشیم.

نظر شما