شناسهٔ خبر: 49828248 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

آنر رونمایی کرد

آنر از سه لپ‌تاپ‌ جدید سری مجیک‌بوک رونمایی کرد

دیجیاتو

لپ‌تاپ‌های آنر با گذشت هر نسل و معرفی دستگاه‌های جدید قدرتمندتر می‌شود.

صاحب‌خبر -

گروه IT: لپ‌تاپ‌های آنر با گذشت هر نسل و معرفی دستگاه‌های جدید قدرتمندتر می‌شود و اکنون سه محصول جدید از سوی این شرکت معرفی شده که شامل مجیک‌بوک ۱۶، ۱۶ پرو و V 14 می‌شود. دو دستگاه آنر از نظر طراحی قابل توجه هستند و مدل V 14 لپ تاپ پرچمدار جدید آنر محسوب می‌شود.

آنر از سه لپ‌تاپ‌ جدید سری مجیک‌بوک رونمایی کرد

به گزارش بولتن نیوز به نقل از دیجیاتو، مجیک‌بوک V 14 اولین لپ تاپ آنر است که از پلتفرم Evo 11 اینتل استفاده می‌کند. این دستگاه از پردازنده‌های نسل ۱۱ و پردازنده گرافیکی Geforce MX450 انویدیا بهره می‌برد. نمایشگر لمسی ۱۴.۲ اینچی آن از نوع LTPS LCD بوده و وضوح ۲۵۲۰ در ۱۶۸۰ پیکسل، نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و نسبت تصویر ۳:۲ را ارائه می‌کند. پنل نمایشگر ۱۰۰ درصد طیف رنگی sRGB را پوشش می‌دهد و روشنایی آن تا ۴۰۰ نیت می‌رسد. همچنین روی مجیک بوک V 14 یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با تراشه ISP مخصوص خود برای مکالمات تصویری شفاف، چهار اسپیکر و چهار میکروفون قرار گرفته است.

آنر از سه لپ‌تاپ‌ جدید سری مجیک‌بوک رونمایی کرد

نسخه اصلی این لپ‌تاپ از پردازنده Core i5-1132H و مدل رده بالا‌تر از پردازنده Core i7-11390H اینتل بهره می‌برد که با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD همراه شده است. آنر برای مدیریت حرارت دستگاه خود نیز از دو فن و لوله حرارتی استفاده کرده است.

پیش از این نیز اعلام شده بود که V 14 یکی از اولین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار با ویندوز ۱۱ محسوب می‌شود. باتری ۶۰ وات دستگاه نیز تا ۱۵ ساعت دوام خواهد آورد.

لپ‌تاپ پرچمدار آنر در رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای عرضه می‌شود نسخه Core i5 با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی ۹۶۰ دلار و نسخه Core i7 با همان مقدار رم و حافظه داخلی ۱۲۲۳ دلار قیمت دارد و فروش آن از ۱۴ مهر ماه در چین آغاز می‌شود.

سری جدید مجیک‌بوک ۱۶ نیز از نمایشگر ۱۶.۱ اینچی LCD با نرخ‌ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز، پردازنده AMD Ryzen 7 5800H و پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3050 انویدیا بهره می‌برد. نمایشگر هر دو دستگاه حداکثر ۳۰۰ نیت روشنایی ارائه می‌کند و مشخصات رم و حافظه داخلی آن مانند مجیک بوک V 14 است.

روی بدنه این دو لپ تاپ دو پورت USB-C 3.2، دو پورت USB-A 3.2، پورت HDMI 2.0 و جک هدفون و میکروفون دیده می‌شود. سیستم عامل آن‌ها نسخه Home Edition ویندوز ۱۰ و باتری ۵۶ وات لپ تاپ‌ها توسط شارژر ۶۵ واتی تغذیه می‌شود.

قیمت پایه مجیک‌بوک ۱۶ از ۸۰۵ دلار و نسخه پرو آن از ۹۶۰ دلار آغاز می‌شود. فروش هر دو لپ تاپ هم اکنون در چین آغاز شده و مشخص نیست چه زمانی وارد بازار جهانی می‌شوند.

نظر شما