شناسهٔ خبر: 49722117 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری سارقان ۲۴۴ رأس دام در کاشان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند سه نفره‌ای که ۲۴۴ رأس گوسفند را از دامداران شهرستان کاشان سرقت کرده و متواری شده بودند خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت گوسفند از دامداران تعدادی از روستا‌های شهرستان کاشان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی صحنه‌های سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی توسط کارآگاهان مشخص شد باندی سه نفره در این سرقت‌ها دست دارند که هر سه نفر از افراد سابقه دار مسلح و غیربومی هستند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان داشت: سرانجام با تلاش‌های مجدانه و شبانه روزی کارآگاهان رد پای سارقان پس از ارتکاب سرقتی دیگر به دست آمد و هنگامی که این افراد به وسیله ۲ دستگاه خودروی پژو پارس و وانت نیسان قصد خروج از شهرستان را داشتند شناسایی و با اقدام ضربتی مأموران زمین گیر شدند.

سرهنگ تُرکیان اظهار کرد: در این عملیات هر ۳ سارق دستگیر و تعداد ۲۱ رأس گوسفند مسروقه از وانت نیسان متعلق به متهمان کشف و به مال باخته بازگردانده شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته در مجموع به ۲۴۴ رأس گوسفند در ۱۱ فقره سرقت اعتراف کردند گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و اعضای این باند برای رسیدگی به جرایم خود تحویل مرجع قضائی شدند.


انتهای پیام

نظر شما