شناسهٔ خبر: 49725764 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دستگیری سارقان 244 رأس دام در کاشان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند 3 نفره ای که 244 رأس گوسفند را از دامداران شهرستان کاشان سرقت کرده و متواری شده بودند خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین تُرکیان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت گوسفند از دامداران تعدادی از روستاهای شهرستان کاشان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: پس از بررسی صحنه‌های سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی توسط کارآگاهان مشخص شد باندی ۳ نفره در این سرقت‌ها دست دارند که هر سه نفر از افراد سابقه دار مسلح و غیربومی هستند.

وی عنوان داشت: سرانجام با تلاش‌های مجدانه و شبانه‌روزی کارآگاهان رد پای سارقان پس از ارتکاب سرقتی دیگر به دست آمد و هنگامی که این افراد به وسیله ۲ دستگاه خودروی پژو پارس و وانت نیسان قصد خروج از شهرستان را داشتند شناسایی و با اقدام ضربتی ماموران زمین‌گیر شدند.

تُرکیان اظهار داشت: در این عملیات هر ۳ سارق دستگیر و تعداد ۲۱ رأس گوسفند مسروقه از وانت نیسان متعلق به متهان کشف و به مال باخته بازگردانده شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته در مجموع به ۲۴۴ رأس گوسفند در۱۱ فقره سرقت اعتراف کردند گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و اعضای این باند برای رسیدگی به جرایم خود تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

نظر شما