شناسهٔ خبر: 49651981 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار خراسان شمالی، افتخار آفرینی والیبالیست بجنوردی را تبریک گفت

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی شامگاه یکشنبه با صدور پیامی کسب عنوان قهرمانی تیم ملی والیبال در رقابت های آسیایی و افتخار آفرینی علی اصغر مجرد به عنوان بهترین مدافع وسط در این رقابت ها تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان شمالی، محمد علی شجاعی در پیام خود آورده است: پیروزی و قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در رقابت های آسیایی که نشان از درایت، تخصص و لیاقت فرزندان این مرز و بوم را دارد به تمام آحاد ملت عزیز ایران و ورزش دوستان استان و کشور تبریک عرض می نمایم.

در این پیام آمده است: همچنین افتخار آفرینی فرزند استان آقای علی اصغر مجرد در کسب عنوان بهترین مدافع وسط این مسابقات را به ایشان،خانواده محترم و مردم خراسان شمالی تبریک عرض می نمایم و موفقیت همه ورزشکاران افتخار آفرین و عزیز کشورمان را در میادین مختلف ورزشی آرزومندم.

علی اصغر مجرد برای نخستین بار در اردوهای استعدادیابی فدراسیون والیبال به تیم ملی نوجوانان سال ۱۳۹۳ معرفی شد و در همان سال ورود به تیم ملی نوجوانان توانست قهرمان پسران زیر ۱۸ سال آسیا شود.
وی سال ۹۴ و ۹۵ هم این عنوان تیمی را به دست آورد و در هر سه دوره رقابت های آسیایی توانست بهترین مدافع روی تور خویش را معرفی کند.

مسابقات والیبال قهرمانی آسیا با حضور ۱۶ تیم از ۲۱ تا ۲۸ شهریورماه به میزبانی ژاپن برگزار شد. ایران و ژاپن با صعود به فینال مسابقات سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرده‌اند.

ایران با این قهرمانی از نظر افتخارات از چین گذشت و با ۴ طلا، ۲ نقره و یک برنز به سومین تیم پرافتخار قاره کهن تبدیل شد. ژاپن با ۹ طلا، ۴ نقره و ۴ برنز، کره جنوبی با ۴ طلا، ۴ نقره و ۹ برنز و چین با ۳ طلا، ۶ نقره و ۶ برنز، اولین، دومین و چهارمین تیم پرافتخار آسیا هستند.

نظر شما