شناسهٔ خبر: 49644116 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس خبر داد

نام پنج عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس در میان برگزیدگان سومین «مهرواره شعر» آفرینش

کامرانی گفت: برگزیدگان سومین «مهرواره شعر» آفرینش، از سوی انجمن شاعران نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، همزمان با روز ملی شعر و ادب فارسی معرفی شدند که نام پنج عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس نیز در این میان می درخشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان  از  شیراز ، «سعیدرضا کامرانی»، امروز (یکشنبه 28 شهریور) در جمع خبرنگاران گفت: برگزیدگان سومین «مهرواره شعر» آفرینش، از سوی انجمن شاعران نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، همزمان با روز ملی شعر و ادب فارسی معرفی شدند که نام پنج عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس نیز در این میان می درخشد.

 

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: از میان نزدیک به ۹۰۰ اثر رسیده به دبیرخانه سومین مهرواره شعر آفرینش از سراسر کشور و پس از 2 مرحله داوری ۹۰ نفر از اعضای انجمن های شاعران نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در 2  گروه سنی «نوجوان» و «ارشد» در فهرست برگزیدگان جای گرفتند که از این تعداد ۱۷ نفر به عنوان برگزیدگان بخش ویژه «شعر طنز» معرفی شدند.

 

وی اظهار کرد: «فاطمه شمس» عضو بخش مکاتبه ای آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس و «فاطمه تنبیه» عضو کانون فارس از مرکز فرهنگی هنری شماره یک داراب به عنوان برگزیدگان بخش نوجوان معرفی شدند و «رکسانا زارعی» نیز عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس از مرکز فرهنگی هنری خرامه در بخش ارشد معرفی شده است.

 

کامرانی اضافه کرد: در بخش ویژه (شعر طنز) این مهرواره نیز، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس 2 برگزیده داشت، «فاطمه کشاورز» از مرکز فرهنگی هنری شماره سه شیراز و «فاطمه تنبیه» از مرکز فرهنگی هنری شماره یک داراب، 2 شاعر برگزیده کانون فارس هستند.

 

وی افزود: همانند مهرواره های گذشته قرار است آثار برگزیدگان در مجموعه ای از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شود.

 

کامرانی گفت: همانند دوره دوم این مهرواره، امسال نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا، اختتامیه به شکل حضوری برگزار نخواهد شد اما به زودی برای برگزیدگان، کارگاه های تخصصی نقد و بررسی شعر به شکل مجازی از سوی داوران مرحله پایانی مهرواره برگزار و لوح تقدیر و هدایای برگزیدگان نیز در هفته های آینده به دست آنان می رسد.

 

پایان پیام/130

نظر شما