شناسهٔ خبر: 49516177 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

تاکید حماس بر ادامه مقاومت در سالروز بیرون راندن اشغالگران از غزه

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد که مقاومت و نبرد ملت فلسطین با دشمن اشغالگر صهیونیستی ادامه دارد و مقاومت به آماده‌سازی خود جهت پیشبرد پروژه آزادسازی و بازگشت به وطن ادامه می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «مرکز اطلاع رسانی فلسطین» ، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد که مقاومت و نبرد ملت فلسطین با دشمن اشغالگر صهیونیستی ادامه دارد و مقاومت به آماده‌سازی خود جهت پیشبرد پروژه آزادسازی و بازگشت به وطن ادامه می‌دهد و هرگز از آن پا پس نمی‌کشد.
 
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این جنبش امروز یکشنبه در بیانیه‌ای در شانزدهمین سالروز بیرون راندن اشغالگران اسرائیلی در نوار غزه تاکید کرد که تلاش‌های دشمن برای تسلیم ملت فلسطین از طریق تجاوزات، محاصره، شهرک‌سازی و یهودی‌سازی هرگز راه به جایی نخواهد برد.
 
حماس عموم ملت فلسطین را به همبستگی با اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی فراخواند و بار دیگر تاکید کرد که تلاش‌های مقاومت برای آزادی آنان همچنان ادامه خواهد داشت.
در این بیانیه آمده است که امسال در سالروز بیرون راندن اشغالگران از غزه، اسرای قهرمان باز هم حماسه آفریدند و دشمن صهیونیستی را به ذلت و خواری کشاندند.
 
 
پایان پیام/7

نظر شما