شناسهٔ خبر: 49513207 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در پی عملیات موفقیت آمیز اسرای قهرمان فلسطینی

حماس: مقاومت تنها راه آزادسازی فلسطین است

خبرگزاری صداوسیما

جنبش حماس تاکید کرد مقاومت تنها راه درست برای آزادسازی خاک فلسطین و بازگشت آوارگان به مناطق خود است.

صاحب‌خبر -

  به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، جنبش حماس دیروز در شانزدهمین سالگرد خروج رژیم صهیونیستی از نوار غزه، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «مقاومت ملت فلسطین همه امید‌های رژیم اشغالگر را ناامید کرد. این ملت نه تنها تسلیم نشد؛ بلکه آمادگی و قدرت خود را افزایش داد و در پی این موضوع، ملت فلسطین قوانین درگیری را بر رژیم اشغالگر تحمیل می‌کند و پی در پی قهرمانی‌ها را در برابر این رژیم به نمایش می‌گذارد. تا آنجا که این ملت در نبرد «شمشیر قدس»، الگویی برای نبرد فراگیر، نبرد برای آزادسازی فلسطین و بیرون راندن دشمن از سرتاسر فلسطین ارائه کرد.»

جنبش حماس افزود پس از آنکه رژیم اشغالگر نتوانست ضربات ناشی از مقاومت ملت فلسطین را تحمل کند و قدرتی برای ماندن در غزه نداشت، در تلاش برای به زانو درآوردن غزه و درهم شکستن قدرت آن، این منطقه را محاصره کرد.

در بیانیه این جنبش همچنین آمده است: «امسال سالگرد شکست رژیم صهیونیستی با اسطوره چالش جدید اسرای قهرمان ما همراه بود که این قهرمان‌ها در صخره محالات حک و الگوی الهام گرفته از قدرت عزم و اراده را ارائه کردند و نشان دادند که چگونه یک دست می‌تواند هزاران مته را در هم بشکند. این همزمانی مبارک و میمون برای همگان تاکید می‌کند که مقاومت همان راه درست برای آزادسازی خاک فلسطین و فلسطینیان و بیرون راندن رژیم اشغالگر باقی خواهد ماند.»

این جنبش با درود به ملت مقاوم و قهرمان فلسطین در غزه، کرانه باختری، قدس، مناطق اشغالی ۱۹۴۸ فلسطین، افزود این ملت هر روز تاکید می‌کند که فقط مقاومت گزینه آن و راه آزادسازی خاک فلسطین و بازگشت فلسطینیان به مناطق خود است.

جنبش حماس تاکید کرد تلاش‌های دشمن برای به زانو درآوردن ملت فلسطین از طریق هدف قرار دادن، محاصره، شهرک سازی و یهودی سازی، سرنوشتی جز شکست سخت نخواهد داشت و زمان تلاش‌ها برای تحمیل معادلات علیه این ملت پایان یافته است و اکنون وقت آن رسیده است که رژیم اشغالگر به درس گریختن از نوار غزه توجه کند.

جنبش حماس در پایان این بیانیه از ملت فلسطین خواست از اسرا و مبارزات به حق آن‌ها حمایت کنند. این جنبش با تجدید پیمان با اسرا، تاکید کرد نبرد برای آزادی اسرا متوقف نخواهد شد و به زودی آزادی آن‌ها تحقق خواهد یافت.

نظر شما