شناسهٔ خبر: 49503785 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۲۱ شهریور؛

امیدواری رئیس سازمان سینمایی به برگشت روزهای خوب برای سینما/ توئیت نماینده مجلس درباره الزام کنترل قیمت در بازارها

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.

بیشتربخوانید

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

صفحه رسمی غلامحسین محسنی اژه ای، رئیس قوه قضائیه درگذشت رئیس دادگاه انقلاب تهران را تسلیت گفت:

" رئیس قوه قضاییه در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد زرگر رئیس دادگاه انقلاب اسلامی تهران و از قضات باسابقه کشور را تسلیت گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به شرح زیر است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

درگذشت قاضی شجاع، انقلابی و متعهد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد زرگر، رئیس فقید دادگاه انقلاب تهران موجب تأثر و تألم اینجانب و همه همکاران دستگاه قضا و نیرو‌های انقلابی شد.

حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای زرگر قبل از انقلاب اسلامی در مسیر حرکتی حضرت امام (ره) و در راه مبارزه با رژیم ستم شاهی فعال بودند و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا پایان عمر شریفشان در کسوت قضا در گسترش عدالت و دفاع از حقوق مردم و مقابله با عناصر فاسد، مافیای مواد مخدر و جریانات مخل امنیت فعالیت و به حول و قوه الهی در همه مسئولیت‌هایی که بر عهده داشتند، موفق بودند.

قاطعیت، شجاعت و تلاش مخلصانه و دلسوزانه برای اصلاح و تعالی جامعه از صفات بارز این قاضی برجسته بود، جناب اقای زرگر از یادگاران بزرگانی، چون آیت‌الله شهید دکتر بهشتی و آیت‌الله شهید قدوسی بودند.

اینجانب، ضمن تسلیت این ضایعه مؤلمه به خانواده محترم زرگر، همکاران ایشان در دادگاه انقلاب اسلامی تهران و دیگر بخش‌های قضایی و سایر بستگان و مُعزّا، برای آن مرحوم رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت دارم.

غلامحسین محسنی اژه‌ای"

پست اژه ای

علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس با انتشار تصویری از نشست با وزرای صمت و کشاورزی صفحه اش را به روز رسانی کرد:

" نشست نایب رئیس مجلس و جمعی از نمایندگان با وزرای صمت و جهاد کشاورزی

نشست مشترک علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از نمایندگان با سیدرضا فاطمی‌امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت و سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی صبح امروز برگزار شد.

نایب رئیس مجلس پس از این نشست عنوان کرد: در نشست صبح امروز، وزیر صنعت، معدن و تجارت گزارشی درباره بازار سیمان و فولاد ارائه و وزیر جهادکشاورزی گزارشی درباره وضعیت کالا‌های اساسی ارائه کردند.

در قانون بودجه ۱۴۰۰ با وجود نظر مخالف مجلس، بالغ بر ۸ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات کالا‌های اساسی در نظر گرفته شد، ولی آثار آن در سفره مردم دیده نشد.

حتما باید ارزی در اختیار دولت قرار گیرد تا واردات مدیریت شود و تأکید نمایندگان در این نشست این بود با کمک مجلس بازار تنظیم شود.

در حال حاضر هیچ نگرانی برای تأمین کالا‌های اساسی وجود ندارد، اما در تنظیم قیمت و فراوانی کالا‌های اساسی باید اقدامات لازم صورت گیرد."

پست نیکزاد

سید مسعود کاظمی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه تصاویری زا از جلسه ستاد بودجه منتشر کرد:

" دکتر میرکاظمی در سومین جلسه ستاد بودجه کشور: هدف دولت اين است با اصلاح ساختار بودجه، سطح رفاه مردم بالا رود."

توئیت میرکاظمی

حسین انتظامی، رئیس سازمان سینمایی در روز ملی سینما توئیتی را منتشر کرد:

" با تسریع در واکسیناسیون سراسری و بازگشت به حالت عادی، آیینِ سینما رفتن احیا می‌شود و روز‌های خوب سینما دوباره باز می‌گردد."

توئیت انتظامی

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران خاطره ای را از مرحوم رحیم پور ازغدی در حسابش منتشر کرد:

" همراه با فرزندشان جناب رحیم پور ازغدی به شورای شهر تهران آمد حدود سه ربع ساعت ماند و نظرات و نصایح خود را بیان داشت و با خوشحالی رفت، چند روز پیش هم واقعا از بین همه ما رفت
خداوند او را با فرزند شهیدش محشور گرداند و به دیگر عزیزش جناب حسن رحیم پور ازغدی توفیق بیشتر عنایت فرماید"

توئیت چمران

انتهای پیام/

نظر شما