شناسهٔ خبر: 49603524 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۲۶ شهریور؛

تصویری از رئیس مجلس در جمع مردم / واکنش چهره های سیاسی به عضویت دائم ایران در اجلاس شانگهای / سفر استانی وزیر بهداشت به همدان

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.

بیشتربخوانید

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس با انتشار تصویری از خودش در جمع مردم مازندران صفحه اش را به روز رسانی کرد:

" اگر امروز قدرت نظامی داریم به آن افتخار می‌کنیم و می‌بالیم، ولی هرگز به آن تکیه نمی‌کنیم. تکیه و حمایت ما اول خداست و بعد از خدا قلب یکایک مردم عزیز کشورمان بوده و دل و قلب آن‌ها تکیه گاه نظام اسلامی است. این نظام یک نظام مردمی بوده و این را با گوشت، پوست و استخوان خود درک کرده ایم. اگر ما مسئولان غیرت داشته باشیم، می‌فهمیم که اولویت اول ما و، ولی نعمتان ما مستضعفان و محرومان جامعه هستند که در هر شرایطی پای نظام و کشور هستند. ⁣

نتیجه این باور و اندیشه و مجاهدت این است که نظام مقدس جمهوری اسلامی با این همه توطئه در کودتا، ترور، جنگ تحمیلی و حوادث اخیر منطقه، پرقدرت در حوزه استقلال و بقای خود ایستاده و قدرت‌های جهانی را به چالش کشیده و این توان نظام جمهوری اسلامی است. ⁣"

پست قالیباف

علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس با انتشار تصاویری از نشست با فعالان اقتصادی استان اردبیل نوشت:

" نشست هم‌اندیشی فعالان اقتصادی استان اردبیل با نایب رئیس مجلس

صبح روز جمعه نشست هم‌اندیشی فعالان اقتصادی استان اردبیل با علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین برگزار شد.

در این نشست نیکزاد مسایل و مشکلات حاضرین را بررسی و به‌صورت تلفنی از مدیران کشوری و استانی پیگیر شد.

نایب رئیس مجلس با تاکید بر همکاری کامل سیستم بانکی با تولید‌کنندگان و صنعت‌گران اظهار کرد: مشکلات را از مدیران ملی پیگیری می‌کنم و این جلسات را در سطح ملی نیز در بخش‌های مختلف برای حل مشکلات تولیدکنندگان استان تشکیل خواهیم داد.

وی گفت: تلاش ما در تکمیل زیرساخت‌هایی مانند راه‌آهن، بزرگراه سرچم، فرودگاه و افزایش پرواز‌های آن، برای کمک به حضور سرمایه‌گذاران و امکان تبادل کالا و... است.

نیکزاد با اشاره به لزوم حمایت تمامی مدیران و دولت از بخش خصوصی بیان کرد: صورت‌جلسه این نشست تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

وی با بیان این‌که هر هفته در یک صفحه وضعیت صنعت گزارش داده شود، گفت: این جلسات را به‌صورت مستمر با حضور مدیران ذی‌ربط تشکیل خواهیم داد."

پست نیکزاد

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت تصاویری را از سفر استانی به همدان و بازدید از مراکز درمانی این استان منتشر کرد:

" سفر به همدان"

.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امورخارجه درخصوص عضویت دائم کشورمان در اجلاس شانگهای نوشت:

" با کمال خرسندی اکنون سند عضویت دائم ج. ا. ایران در سازمان همکاری شانگ‌های در شهر دوشنبه با حضور رییس جمهور محترم کشورمان به تایید سران رسید. این عضویت راهبردی تاثیر مهمی بر روند همکاری‌های همه جانبه ایران در راستای سیاست همسایگی و آسیا محور دارد."

توئیت عبداللهیان

سید نظام الدین موسوی، نماینده مجلس شورای اسلامی در واکنش به عضویت رسمی ایران در اجلاس شانگهای توئیتی را منتشر کرد:

" ایران به عنوان عضو رسمی اجلاس شانگ‌های پذیرفته شد.
حالا در کنار روسیه، چین و هند، جمهوری اسلامی ایران ضلع چهارم "مربع قدرت شرق" را شکل می‌دهد.
وارد نظم نوینی در قرن ۲۱ شده ایم که از منظر اقتصادی و سیاسی، مربع قدرت شرق، اثرگذارترین بازیگر این نظم جدید است."

توئیت موسوی

محمدتقی صابری، سفیر ایران در تاجیکستان تصاویری را از دیدار رئیس جمهور با ایرانیان مقیم این کشور منتشر کرد و نوشت:

" جناب آقای دکتر رئیسی رئیس محترم جمهوری ایران شامگاه پنجشنبه با حضور در سفارت کشورمان در تاجیکستان با ایرانیان مقیم در این کشور دیدار و گفتگو نمودند."

توئیت صابری

انتهای پیام/

نظر شما