شناسهٔ خبر: 49475638 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

راهپيمايي در اردوگاه جرمانا در حمايت از اسراي فلسطيني

صاحب‌خبر -
راهپيمايي در اردوگاه جرمانا در حمايت از اسراي فلسطيني
خبرگزاری آریا- شمار زیادی از اهالی اردوگاه جرمانا در سوریه در حمایت از اسرای فلسطینی راهپیمایی گسترده برگزار کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از تلویزیون فلسطین الیوم، شمار زیادی از اهالی اردوگاه جرمانا در ریف دمشق پایتخت سوریه در حمایت از اسرای فلسطینی راهپیمایی گسترده برگزار کردند.
شرکت کنندگان که پرچم فلسطین و تصاویری از اسرای فراری از زندان جلبوع را با خود حمل می‌کردند شعار‌هایی در حمایت از اسرا سر دادند و اسرای فلسطینی را که شوکت پوشالی رژیم صهیونیستی را شکستند افتخار خود دانستند.
یکی از شرکت کنندگان در این راهپیمایی گفت: ما اسرای خودمان را تنها نمی‌گذاریم. ملت فلسطین از آن‌ها در این نبرد حمایت می‌کند. اجازه نمی‌دهیم رژیم اشغالگر هر بلایی می‌خواهد سر اسرای ما بیاورد. از ملت‌های عربی و اسلامی می‌خواهیم با اسرای ما اعلام همبستگی کند. از سازمان‌های بین المللی نیز می‌خواهیم رژیم اشغالگر را مهار کنند و جلوی اقدامات سرکوبگرانه آن را علیه فلسطینیان بگیرند.
اسماعیل السنداوی نماینده جنبش جهاد اسلامی در سوریه گفت: ملت فلسطین در اردوگاه‌های پناهندگان در سوریه تاکید می‌کنند که بخشی اصیل از ملت فلسطین هستند و از این فداکاری‌ها و قهرمانی‌های ملت فلسطین حمایت می‌کنند. امروز همه از اسرا و خواست آن‌ها حمایت می‌کنند و همه به هر شکلی بتوانند از این اسرا که نماد مقابله با رژیم اشغالگر هستند حمایت می‌کنند.
گزارشگر ادامه داد: ده‌ها تن از اهالی اردوگاه‌های فلسطینیان در سوریه و هیئت‌هایی از گروه‌های فلسطینی و شماری از شخصیت‌های رسمی و غیررسمی در این راهپیمایی که از اردوگاه جرمانا در دمشق پایتخت سوریه آغاز شد شرکت داشتند و حمایت خود را از اسرای قهرمان اعلام کردند.
خالد عبدالمجید دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین گفت: مردم فلسطین در اردوگاه جرمانا و دیگر اردوگاه‌ها بر حمایت خود از اسرای فلسطینی که توانستند آزادی خود را از زندان‌های رژیم اشغالگر به دست آورند اعلام می‌کنند و بر وحدت اهالی اردوگاه‌ها با ملت فلسطین در مناطق اشغالی تاکید می‌کنند. این راهپیمایی تاکیدی بر همین ارتباط و وحدت است.
غیاث السخنینی یکی از اعضای جنبش جهاد اسلامی در سوریه گفت: امروز روز شادی و پیروزی است. پیروزی اسرای قهرمان که توانستند از طریق تونل آزادی، آزادی خود را به دست آورند.
یکی از شرکت کنندگان در حالی که تعدادی قاشق در دست داشت به آن‌ها اشاره کرد و گفت: این همان سلاحی است که ارتش رژیم صهیونیستی را که مدعی شکست ناپذیری آن هستند، شکست داد. این سلاح سازمان‌های امنیتی رژیم اشغالگر را شکست داد. این سلاح نماد همه فلسطینیان در همه زندان هاست.
گزارشگر ادامه داد: این راهپیمایی نشان داد فلسطینیان ساکن در خارج از فلسطین به عهد و پیمان خود پایبند هستند و هر اتفاق قهرمانانه در فلسطین باعث افزایش اصرار آن‌ها بر حق بازگشت می‌شود و این اسرا با عملیات خود راه آزادی را که از هر زمان دیگری نزدیک‌تر است، هموار می‌کنند.

نظر شما