شناسهٔ خبر: 67321261 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پاسخ حزب الله به حملات رژیم صهیونیستی

حزب الله در پاسخ به حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی پنج عملیات انجام داد که در آن پایگاه‌های زبدین و رمثا و ۵ محل استقرار نظامیان صهیونیست در دو شهرک نظامی متولا و المناره را هدف قرار داد.

صاحب‌خبر -

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از جنوب لبنان، حزب الله محل استقرار نظامیان صهیونیست را در دو ساختمان در شهرک نظامی متولا با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار داد و منهدم کرد.

<div id="video-display-embed-code_11241864"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4266079/11241864?width=600&height=350"></script></div>

حزب الله در پاسخ به حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به یارون، عیتا شعب و رامیه، حمله‌ی توپخانه‌ای به ۵ منطقه از جمله کفر کلا و حمله پهپادی به خودرویی در بقاع غربی که منجر به شهادت یک نفر شد، پنج عملیات انجام داد که در آن پایگاه‌های زبدین و رمثا و ۵ محل استقرار نظامیان صهیونیست در دو شهرک نظامی متولا و المناره را هدف قرار داد.

در جریان عملیات هدف قرار دادن دو ساختمان که محل استقرار نظامیان صهیونیست در شهرک نظامی متولا بود علاوه بر تخریب کامل این دو ساختمان محدوده‌ی منطقه اصابت موشک‌های حزب الله در شهرک نظامی متولا دچار آتش سوزی شد.

نظر شما