شناسهٔ خبر: 49467485 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

درگيري فلسطينيان و اشغالگران در کرانه باختري

صاحب‌خبر -
درگيري فلسطينيان و اشغالگران در کرانه باختري
خبرگزاری آریا- مناطق مختلف کرانه باختری شاهد درگیری بین فلسطینیان و نظامیان رژیم صهیونیستی بود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل شبکه تلویزیونی العربی، در پی اعلام دستگیری دو تن از اسرای فلسطینی که اخیرا از زندان جلبوع در اسرائیل فرار کرده بودند، مناطق مختلف کرانه باختری شاهد درگیری فلسطینیان با نیرو‌های رژیم اشغالگر بود. بر همین اساس ورودی شمالی منطقه البیره، اردوگاه العروب در الخلیل و یکی از پاسگاه‌های نزدیک جنین شاهد درگیری بین فلسطینیان و نیرو‌های رژیم اشغالگر بودند. این درگیری‌ها با تیراندازی به سمت نیرو‌های اسرائیلی همراه بود.
در همین حال شماری از فلسطینیان با تجمع مقابل منزل یکی از اسرای فلسطینی تونل آزادی، بر حمایت خود از آن‌ها تاکید کردند و افزودند به رژیم اشغالگر اجازه نمی‌دهند هر بلایی بخواهد سر آن‌ها بیاورد.
به گزارش شبکه تلویزیونی فلسطین الیوم، شماری از فلسطینیان با تظاهرات و حرکت به سمت منزل محمود العارضه اسیر فلسطینی در منطقه عرابه که اخیرا از زندان‌های رژیم اشغالگر فرار کرده است حمایت خود را از اسرا اعلام کردند.
امانی عکیله گزارشگر شبکه همراه با پخش تصاویری از شرکت کنندگان در این تجمع که تصاویر اسرای تونل آزادی را در دست داشتند گفت: شرکت کنندگان در این تجمع قبل از تجمع مقابل منزل محمود العارضه در خیابان‌های منطقه حرکت کردند و این اقدام شجاعانه اسرای فلسطینی را ستودند و حمایت خود را از آن‌ها اعلام کردند.
شرکت کنندگان تاکید کردند به رژیم صهیونیستی اجازه نمی‌دهند به آن‌ها آسیبی برساند.
خضر عدنان آزاده فلسطینی برای تجمع کنندگان سخنرانی کرد و گفت به رژیم اشغالگر اجازه نمی‌دهیم هر بلایی بخواهد سر قهرمانان ما بیاورد.

نظر شما