شناسهٔ خبر: 4945326 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

تازه ترین خبرها از آب و هوای استان ها:

ورود سامانه بارشی به کشور/ شدت بارش ها در شمال و شمال غرب کشور

کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور خبر داد و گفت: با فعالیت سامانه بارشی در استان های شمال غرب، غرب،‌ دامنه های جنوبی البرز،‌ دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی، نواحی مرکزی و سواحل دریای خزر بارش پیش بینی می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور خبر داد و گفت: با فعالیت سامانه بارشی در استان های شمال غرب، غرب،‌ دامنه های جنوبی البرز،‌ دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی، نواحی مرکزی و سواحل دریای خزر بارش پیش بینی می شود.


خانم رفیعی در جمع خبرنگاران گفت: این سامانه بارشی بعد از ظهر امروز نیز در شرق و شمال شرق کشور فعال می شود.


وی با بیان اینکه این بارش ها همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است، تاکید کرد: شدت بارش امروز در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، شرق اردبیل و گیلان است.


کارشناس سازمان هواشناسی افزود: از اواخر وقت امروز و از روز چهارشنبه در غرب کشور از میزان ناپایداری ها کاسته می شود و بارش ها در دامنه های زاگرس جنوبی، مرکزی، نواحی مرکزی،‌ جنوب، شرق، شمال شرق و شمال غرب کشور ادامه می یابد.


وی گفت: همچنین با تقویت جریان های شمالی بارش ها در سواحل خزر شدت می یابد و دریای خزر نیز مواج خواهد شد.


رفیعی گفت: آسمان تهران امروز نیمه ابری و بعد از ظهر با افزایش ابر و در پاره ای از مناطق با بارش پراکنده و گاهی رعد و برق و وزش باد همراه است.

 

نظر شما