شناسهٔ خبر: 4264526 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

آخرین خبرها از اوضاع جوی و وضعیت ترافیکی جاده های کشور

براساس اعلام سازمان هواشناسی در محورهای هراز و فیروزکوه، قزوین( گردنه آوج)، کرمانشاه (محور سنقر) و بیشتر محورها مناطق کردستان بارش برف گزارش شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، براساس اعلام سازمان هواشناسی درمحورهای هراز و فیروزکوه، قزوین( گردنه آوج)، کرمانشاه (محور سنقر) و بیشتر محورها مناطق کردستان بارش برف گزارش شده است.همچنین دربیشتر محورهای استان‌های خوزستان ، خراسان شمالی، گیلان، همدان، گلستان (محور جنگل گلستان)، اصفهان (محورهای خمین و گلپایگان)، کرمانشاه (محورهای کنگاور، بیستون و روانسر)، مرکزی (محور اراک به بروجرد، اراک به قم و اراک به ازنا) و تهران (محورهای دماوند و شریف‌آباد) بارش باران گزارش شده است.

پلیس راه کشورهم با اشاره آغاز دور دوم سفرهای نوروزی اعلام کرد محورهای کرج - چالوس،  فیروزکوه (محدوده شیرگاه) ، هراز ( از امامزاده هاشم به سمت پلور) ، رشت - قزوین و خراسان شمالی  (ورودیهای خراسان مرکزی) با ترافیک نیمه سنگین همراه است.

همچنین دراستان اصفهان محور آزاد راه تهران به قم و کاشان، دلیجان و مورچه خورت نیز ترافیک سنگین است. پلیس راه همچنین فردا از ساعت 12 تا سه بامداد جاده چالوس از سمت کرج به سمت مرزن آباد را یک طرفه اعلام کرد .

فرمانده نیروی انتظامی هم در بازدید از پایگاه های پلیس در محورهای مواصلاتی استان البرز،  از افزایش تردد و کاهش تصادفات در جاده های کشور خبرداد .

دانلود

نظر شما