شناسهٔ خبر: 4263962 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

رانندگان در جاده‌هاي برفي و باراني با چراغ روشن تردد کنند؛

اسامي محورهاي داراي ترافيک سنگين و نيمه سنگين/ بارش برف در پنج محور

موج - رئيس پليس راه راهور ناجا از بارش برف در پنج محور کشور خبر داد.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ حميدي، رئيس پليس راه راهور ناجا با اشاره به آخرين وضعيت ترافيک محورهاي کشور گفت: برابر آخرين اخبار دريافتي تا ساعت۱۳:۳۰ ترافيک در محورهاي کرج – چالوس (خزنکلا تا تونل ۵، سياه بيشه تا تونل کندوان و مرزن آباد تا دزدبن)، فيروزکوه (محدوده شيرگاه)، هراز (امامزاده هاشم به سمت پلور) و محور رشت – قزوين (محدوده منجيل) نيمه سنگين است.
وي با اشاره به آخرين وضعيت جوي جاده ها گفت: برابر آخرين اطلاعات دريافتي تا ساعت ۱۳:۳۰ در محورهاي هراز و فيروزکوه، قزوين (گردنه آوج)، کرمانشاه (محور سنقر) کردستان (اکثر محورها) بارش برف گزارش شده است.
رئيس پليس راه راهور ناجا افزود: در عين حال در محورهاي استان هاي خراسان شمالي، گيلان، همدان، گلستان (محور جنگل گلستان)، اصفهان (محورهاي خمين و گلپايگان)، کرمانشاه (محورهاي کنگاور، بيستون و روانسر)، مرکزي (محور اراک – بروجرد، اراک به قم، اراک به ازنا) و تهران (محورهاي دماوند و شريف آباد) بارش باران گزارش شده است.
حميدي به مهمترين تصادفات ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: حوالي ساعت ۱۸:۳۰ روز جهارشنبه در کيلومتر ۴۹ محور دارخوين به شادگان در استان خوزستان بر اثر برخورد يک دستگاه پرايد با سواري پرايد و ۵ نفر کشته و ۵ نفر مجروح شدند که علت اين حادثه ناگوار در دست بررسي است.
رئيس پليس راه راهور ناجا با هشدار به رانندگان مبني بر رعايت سرعت مطمئنه و عدم سبقت غيرمجاز گفت: در زمان بارندگي به دليل سر خوردگي خودرو، شتاب آن تغيير مي‌کند و همين امر موجب مي شود که راننده و سرنشينان در معرض خطر تصادف قرار بگيرند. از سوي ديگر رانندگان حتما فاصله طولي را رعايت کنند.
وي از رانندگان در محورهاي برفي و باراني خواست حتما با چراغ روشن رانندگي کنند.

نظر شما