شناسهٔ خبر: 4258652 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بارش برف و باران در نیمه غربی و شمالی کشور

ترافیک نیمه سنگین در بخش‌هایی از جاده‌های چالوس و فیروزکوه

خبرگزاری تسنیم: سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به بارش برف و باران در استان‌های غربی و شمالی کشور، ترافیک عبوری در بخش‌هایی از جاده‌های چالوس و فیروزکوه را نیمه سنگین توصیف کرد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم،‌ با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک عبوری در محور چالوس و در محدوده شیرگاه در محور فیروزکوه به صورت نیمه سنگین گزارش شده است و به غیر از این دو بخش، تصاویر دریافتی و گزارش‌های ارسالی، حاکی از تردد روان در سایر جاده‌ها و راه‌های کشور است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه به وضعیت جوی در معابر بین شهری کشور اشاره کرد و افزود: در حال حاضر گزارش‌های واصله از بارش باران در محورهای مواصلاتی استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، کرمانشاه، همدان و گیلان حکایت دارد و این در حالی است که بارش باران در برخی از جاده‌های اصفهان و گلستان نیز گزارش شده است.

وی همچنین از بارش برف در ارتفاعات محورهای چالوس، فیروزکوه و هراز خبر داد و گفت: در حال حاضر علاوه بر این مسیرها، بارش برف در محور اردبیل به سراب در استان اردبیل ادامه دارد و نزولات جوی در اکثر محورهای مواصلاتی استان کردستان نیز به صورت برف گزارش شده است.

رحمانی در پایان با اشاره به لزوم رعایت سرعت مطمنه و فاصله طولی در شرایط جوی نامساعد، وضعیت جوی و ترافیکی سایر محورهای مواصلاتی کشور را عادی توصیف کرد.

انتهای پیام/

نظر شما