شناسهٔ خبر: 49443086 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اذعان رسانه‌های صهیونیستی؛

زنجیره شکست‌های اسرائیل در مقابل فلسطینی‌ها

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند این رژیم از دو هفته پیش تاکنون شاهد شکست‌های سنگینی در مقابل فلسطینیان بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سما، تحلیلگران روزنامه «معاریو» رژیم صهیونیستی اعلام کردند فرار شش اسیر فلسطینی از زندان فوق امنیتی «جلبوع» با کشته شدن تک‌تیرانداز این رژیم در نوار مرزی غزه مرتبط است و این حوادث به عنوان زنجیره‌ای از شکست اتفاق می‌افتند.

این تحلیلگران در ادامه افزودند: انتظار می‌رود در روزهای آینده اسرائیل حوادث امنیتی پرتنشی را مشاهده کند و رویداد‌های اخیر بر غزه هم تاثیر خواهد گزاشت و شکستی بر شکست‌های مداوم اضافه می‌شود.

معاریو اضافه کرد: برای فلسطینیان این حوادث یک سری رویداد‌های ملی با اهمیت است و توالی این حوادث می‌تواند به یک واقعه محلی تبدیل شود. همچنین فعالیت نظامیان ما در جنین و ترور و دستگیری مردم فلسطینی منجر به شعله‎ور شدن احساسات مردم کرانه باختری می‌شود.

«عاموس هرئیل» تحلیلگر روزنامه «هاآرتص» هم در گزارشی اعلام کرد: فرار شش زندانی از جلبوع می‌تواند بادی را به حرکت درآورد که در کرانه باختری و نوار غزه به طوفان تبدیل شود.

پیش از این هم شبکه الاخباریه سوریه در گزارشی به شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی در فرار زندانیان از یک زندان فوق امنیتی پرداخت و اقدامات اخیر این رژیم را در راستای لاپوشانی برای این شکست خواند.

در گزارش این شبکه آمده است: رژیم صهیونیستی در تلاش برای سرپوش گذاشتن بر شکست مفتضحانه امنیتی خود در پی فرار شش اسیر فلسطینی از یکی از امنیتی‌ترین زندان‌های این رژیم یعنی زندان جلبوع به اقدامات انتقام‌جویانه روی آورده است؛ به خصوص آنکه همواره تلاش کرده بود القا کند قوی‌ترین مجموعه امنیتی و مستحکم‌ترین زندان‌ها و زبده‌ترین کارشناسان امنیتی را در جهان در اختیار دارد.

رسانه‌های عبری روز دوشنبه اعلام کردند که ۶ فلسطینی موفق شدند با کندن تونل از زندان جلبوع واقع در شمال اراضی اشغالی فرار کنند.

رسانه‌های صهیونیستی به نقل از منابعی در پلیس این رژیم اعلام کردند که اُسرای فراری شامل ۵ عضو جنبش جهاد اسلامی و یک عضو جنبش فتح هستند. جنبش جهاد اسلامی و دیگر گروه‌های مقاومت این عملیات فرار را رویدادی تاریخی و قهرمانانه خواندند که ضربه سختی به اشغالگران وارد کرد.

گفته می‌شود که اُسرای فلسطینی تونلی در زندان جلبوع حفر کرده بودند و ساعت ۴ بامداد از این زندان صهیونیستی فرار کردند.

در پی این رسوایی امنیتی برای رژیم صهیونیستی این رژیم به افزایش فشارها بر سایر اسیران فلسطینی در زندان های این رژیم روی آورده است.

انتهای پیام/

نظر شما