شناسهٔ خبر: 49430525 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نفتالی بنت: فرار اسرای فلسطینی از زندان بر همه جبهه‌ها تأثیر مستقیم می‌گذارد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با ادعای آمادگی برای وقوع هر سناریو گفت: فرار اسرای فلسطینی از زندان جلبوع می‌تواند بر همه جبهه‌ها تأثیر مستقیم بگذارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی از مسئله فرار اسرای فلسطینی از زندان جلبوع در سرزمین‌های اشغالی مدعی شد که این رژیم برای هر سناریویی آمادگی دارد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که نفتالی بنت، نخست‌وزیر این رژیم، یک نشست امنیتی برای ارزیابی تحولات مربوط به فرار اسرای فلسطینی برگزار کرده است.

نفتالی بنت گفته است که آنچه در زندان‌ها روی داده و فرار این اسرا ممکن است به طور مستقیم بر همه جبهه‌ها تأثیر بگذارد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شده است: اوضاع و اتفاقات را ارزیابی کردیم و برای همه سناریو‌ها آمادگی داریم.

صبح روز دوشنبه ۶ نفر از اسرای فلسطینی در زندان جلبوع رژیم صهیونیستی از طریق تونلی از داخل زندان به خارج از آن حفر کرده بودند، فرار کردند.

پایگاه اینترنتی الحیات پرس در این خصوص نوشت: ماجرای فرار ۶ اسیر فلسطینی ذهن رسانه‌های صهیونیستی و سازمان‌های امنیتی این رژیم را به خود مشغول کرده است.

بیش از یک هزار نیروی پلیس به همراه شماری از نیرو‌های ارتش و واحد‌های ویژه و برخی عناصر شاباک برای جستجوی این اسرا به خدمت گرفته شده‌اند.

مسئولیت این ماجرا به گردن نگهبانان و مسئولان زندان انداخته شده است که به حفاری‌های زندانیان طی هفته‌های گذشته توجه نکرده‌اند و دو ساعت پس از فرار آن‌ها از این ماجرا مطلع شده‌اند.

نیرو‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند که در یافتن ۶ اسیر فلسطینی تحت تعقیب هیچ پیشرفتی نداشته‌اند. شمعون نحمان، رئیس بخش عملیات پلیس رژیم صهیونیستی در این خصوص دیروز سه شنبه گفت: ما هیچ سرنخی نداریم و درپی یافتن مسئله نامشخصی هستیم. ما همه محور‌ها و گذرگاه‌هایی را که حدس می‌زنیم ممکن است فرار از آن‌ها صورت گرفته باشد، بسته‌ایم. ده‌ها عملیات انجام داده‌ایم، اما هیچ پیشرفتی نداشتیم.

انتهای پیام/

نظر شما