شناسهٔ خبر: 49396310 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اردل خبر داد؛

اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت در محورهای ارتباط اردل

احمد عالی‌پور گفت: در راستای ایمن سازی محورهای ارتباطی شهرستان اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت در دست اجراست.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد عالی‌پور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: اجرای عملیات لکه گیری با رودمیکس در محور‌های حوزه استحفاظی شهرستان اردل در بخش مرکزی با همت راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اردل در حال انجام می باشد.

عالی‌پور اظهار کرد: مقدار 600 تن رودمیکس جهت لکه گیری محورهای روستائی در بخش مرکزی اردل _ کاوند، اردل _ سرمور، سرمور_ آبسرده_ ارجل، کاج_ کریم آباد مورد استفاده قرار می گیرد.

وی از عملیات اجرای روکش حفاظتی راه های فرعی و روستایی در سطح شهرستان خبر داد و افزود: جاده ها از جمله اموال عمومی است که قانون گذار حفظ، حراست نگهداری، تعریض و هرگونه فعالیت‌های مرتبط با آن را به این اداره محول نموده، بدیهی است ایمن نمودن محورها برای سلامت عبور و مرور و توسعه آتی راهها از اهمیت ویژه ای برخوردار است که در این مهم جهت برقراری عبور و مرور همکاری مردم شریف شهرستان را می طلبد.

رئیس اداره راهداری وحمل نقل جاده ای شهرستان اردل خاطر نشان کرد: هدف نگهداری راه، تقلیل میزان خرابی راه و افزایش عمر آن، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنین ایجاد شرایط مناسب جهت رسیدن به موقع به مقصد با تأمین ایمنی است.

انتهای پیام/

نظر شما