شناسهٔ خبر: 49372833 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کارخانه: معروف سرمایه ملی است/ باید اول آسیا شویم و جایگاه والیبال ایران را پس بگیریم

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: در ۲ ماه اخیر کوچکترین بی‌انضباطی از ملی پوشان ندیده ایم و همه بر اساس شرح وظایف خود کار می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی کارخانه سرپرست تیم ملی والیبال در حاشیه آخرین تمرین ملی‌پوشان قبل از اعزام به مسابقات والیبال  قهرمانی آسیا در خصوص وضعیت تیم ملی والیبال، اظهار داشت: در ابتدا از تمامی رسانه‌ها بخاطر حمایت‌های آن ها تشکر می‌کنم. والیبال در شرایط خاصی قرار دارد چرا که در دو تورنمنت مهم اخیر یعنی المپیک و لیگ ملت‌ها نتیجه نگرفتیم. ما باید اول آسیا شویم و در جهانی و المپیک بدرخشیم. امکانات خوب و بازیکنان توانمند داریم.

او افزود: دو ماهی است که در لباس سرپرستی در کنار تیم ملی هستم. شرایطی متفاوتی را تجربه می‌کنم. سرباز تیم ملی هستم و آنچه که در شرح وظایفم وجود دارد را انجام می دهم . کادر فنی و در راس آن عطایی صادقانه زحمت می‌کشند.

کارخانه تصریح کرد: آنچه را که من می‌بینم تیمی بی‌حاشیه و بی شیله، پیله است که با تلاش زیاد به دنبال هدف بزرگ است. همه موارد برای یک اعزام خوب و یک هدف بزرگ مهیا شده است. به لطف پرودگار هدف ما قهرمانی است. تمرینات و تلاش‌ها بر پایه کسب بهترین نتیجه  است.

او درخصوص پوست‌اندازی تیم ملی گفت: تیم ملی در گذشته خلاصه می‌شد به ۱۰ - ۱۲ بازیکن و همین باعث شد خستگی را در چهره بازیکنان در المپیک ببینیم. تیم با فکر و روح تازه‌ای در حرکت است. این بازیکنان سرمایه‌های ما هستند. معروف، غفور، موسوی، غلامی، شفیعی و ... هم سرمایه‌های ما هستند، اما صلاحدید کادر فنی بود که این بازیکنان استراحت کنند و روی جوانان که انرژی دارند، سرمایه‌گذاری کنیم. در این دو ماه اخیر کوچکترین بی‌انضباطی ندیده ایم و همه بر اساس شرح وظایف خود کار می‌کنند.

کارخانه درباره معروف گفت: معروف سرمایه ملی است و سالیان سال مربیان زیادی برای او زحمت کشیدند. خوشحالم که مربی بومی در راس کار است و امیدوارم اتفاق خوبی رخ دهد. مربی ایرانی چیزی از مربی خارجی کم ندارد. وقتی آلکنو گفت از آبلیمو نمی‌شود رب گوجه گرفت من در جلسه نبودم. باید به او می‌گفتند ما تیم هشتم را به تو تحویل دادیم.

سرپرست تیم ملی والیبال در پایان خاطرنشان کرد: بردیا سعادت با ویکستورم قرارداد دارد. او سرمایه است و ۲.۰۷ متر قد دارد. عطایی در نظر دارد برای مسابقات جوانان جهان او را به تیم ملی دعوت کند. او باید می‌رفت. او با مجوز فدراسیون رفته و به همین دلیل در کره جنوبی است. لباس‌های او را سفارش داده ایم و باید ببینیم کره‌ای‌ها همکاری می کنند تا او در ژاپن کنار تیم ملی بزرگسالان تمرین و در رقابت های جهانی به تیم ملی کمک کند.

بیشتر بخوانید 

انتهای پیام/

نظر شما