شناسهٔ خبر: 49371270 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

سرپرست و بازیکنان تیم ملی والیبال چه گفتند؟!

کارخانه: آلکنو تیم هشتم جهان را دوازدهم تحویل داد/ عبادی‌پور: به بازی تدارکاتی نیازی نیست/ اسفندیار: دیگر به المپیک فکر نمی‌کنیم

سرپرست، کاپیتان و بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمان در حاشیه تمرین امروز به اظهارنظر پرداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حاشیه تمرین امروز تیم ملی والیبال کشورمان برای شرکت در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا، سرپرست و بازیکنان بلندقامت والیبال ایران درباره شرایط اردویی تیم ملی به اظهارنظر پرداختند.

کارخانه: آلکنو تیم هشتم دنیا را دوازدهم تحویل داد!

مصطفی کارخانه، سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان اظهار داشت: شرایط والیبال خاص است و باید به جای خود برگردد و قهرمان آسیا شود. باید در مسابقات جهانی بدرخشیم، چرا که بازیکنان و فدراسیون خوبی داریم. دو ماه است در لباس سرپرستی آمده ام و به عنوان سرباز خوشحالم که هستم. کادر فنی و عطایی صادقانه زحمت کشیده و در این ۲ ماه تیم را خالص و پرتلاش دیده ام. همه با تلاش فراوان دنبال هدفی بزرگ هستند و من این موضوع را می بینم. همه چیز مهیاست برای اعزام خوب و قهرمانی آسیا و هدف ما قهرمانی در رقابت های پیش روست. تمام تلاش و تمرینات را برای قهرمانی خواهیم کرد و امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد.

وی هم‌چنین افزود: تیم ملی والیبال در گذشته به ۱۲ بازیکن منتهی می‌شد. احساس می‌کنم خستگی در چهره بازیکنان باتجربه وجود داشت، برای همین به ۷ بازیکن المپیکی استراحت دادیم. تیم به روح تازه و اندیشه تازه نیاز دارد و جوانان سرمایه ما هستند. بازیکنان باتجربه هم سرمایه ما هستند اما سیاست فدراسیون و عطایی این بود که به دلیل خستگی، فضا به جوانان داده شود .
 
کارخانه در ادامه عنوان داشت: هر روز تمرین می کنیم و بچه ها عطش قهرمانی دارند. کوچک ترین بی انضباطی در تیم ندیدیم و هرکس وظایف خود را انجام می‌دهد. معروف به عنوان سرمایه ملی ما بوده و خیلی ها برای او زحمت کشیده اند. عطایی هم سرمایه این مملکت است و امیداورم با مربی ایرانی اتفاق خوبی بیفتد. ایرانی هیچ چیز کمتر از خارجی ندارد. به آلکنو می گویم که تیم هشتم جهان را به دوازدهم جهان تبدیل کردی. اگر در جلسه آلکنو بودم به او حتما این حرف را می گفتم، چرا که جوانان سرمایه های ملی ما هستند.
 
سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان درنهایت گفت: وظیفه ما است که با جوانان برویم و به بزرگسالان استراحت دهیم. اگر اول و دوم مسابقات آسیایی شویم به مسابقات جهانی خواهیم رفت و شاید در بازی های آینده به بازیکنان باتجربه بازی دهیم. بازیکنان باتجربه نیاز به استراحت داشتند و جوانان هم سرمایه ما هستند. بردیا سعادت قراردادی با باشگاه کره ای داشت. عطایی تلاش می کند در جوانان به او بازی دهد. سعادت از فدراسیون مجوز داشت که به باشگاه کره ای برود. حتی لباس سعادت را به مسابقات آسیایی می بریم و باید دید چه اتفاقی خواهد افتاد.
 
عبادی‌پور: نیازی به بازی تدارکاتی نداریم
 
میلاد عبادی‌پور، کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم. باتوجه به گذشت زمان فشار بعد از لیگ ملت‌ها و المپیک کاهش یافت و امیدوارم قهرمان مسابقات آسیایی شویم. در انتخابی المپیک بازی با کره و چین برای ما سخت بود. بازی با استرالیا هم سخت است و قطعا بازی‌های سختی در آسیا یپش رو داریم. جوانگرایی باید اتفاق می‌افتاد و این به نفع تیم ملی است و همه بازیکنانی که اینجا حضور دارند برای شادی دل مردم تلاش می‌کنند.
 
عبادی‌پور درنهایت گفت: کاپیتانی زمانی سخت می شود که بازیکنان اصول حرفه ای گری را ندانند اما همه بچه های تیم حرفه ای هستند و به اوج آمادگی رسیده اند. بنابراین فشار و استرس روی دوش من نیست. سه یا چهار هفته از المپیک گذشته و نیازی به بازی تدارکاتی نداریم.
 
صالحی: باید به مربی ایرانی اعتماد کرد
 
میثم صالحی، ملی‌پوش تیم والیبال کشورمان اظهار داشت: امروز آخرین جلسه تمرینی ما بود. ۲۰ روز در اردو هستیم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم. باید به مربی ایرانی اعتماد کرد و امیدوارم بهترین نتیجه‌ها را کسب کنیم. تمام بچه ها تلاش می‌کنند که بهترین نتیجه ها را کسب کنند.
 
او در پایان گفت: از همه مردم و هواداران تشکر می کنم، چرا که ما را حمایت کردند. در آخر امیدوارم که بهترین ها را به دست بیاوریم.
 
اسفندیار: دیگر به المپیک فکر نمی‌کنم
 
امیرحسین اسفندیار، دریافت‌کننده تیم ملی والیبال کشورمان اظهار داشت: شرایط تیم خوب است و تقریبا دو سه هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. باید بگویم که با بازیکنان از گذشته در اردوی تیم ملی والیبال بودیم. با دیگر بازیکنان جوان از گذشته در رده های پایه با هم کار کرده و معتقدم که پوست اندازی در تیم ملی درحال انجام است و امیدوارم بهترین نتیجه را بگیرم.
 
او در پایان گفت: المپیک تمام شده و به آن فکر نمی‌کنم. امیدوارم بهترین نتایج را بگیرم و امیدوارم که با این تورنمنت رنکینگ واقعی خود را پس بگیریم. همگروه های ما در تیم ملی تیم های سختی هستند و امیدوارم بتوانیم صعود کنیم.
 
انتهای پیام/

نظر شما