شناسهٔ خبر: 49347591 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

افتتاح مرکز فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در لبنان

قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی از افتتاح مرکز فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در لبنان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، وحید ضرغامی با اشاره به اهمیت سفر هیات اعزامی این دانشگاه به لبنان و دستاوردهای ارزشمند آن، گفت: در توافق با مسئولان دانشگاه، افتتاح مرکز فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در لبنان در دستور کار قرار گرفت و این مرکز امروز با حضور هیات اعزامی دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مسئولان دانشگاهی لبنان در بیروت افتتاح شد. 

وی با تاکید بر اهمیت راه‌اندازی این مرکز عنوان کرد: از جمله اهداف راه‌اندازی این مرکز انتقال دانش و تجربه دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه تحقق دانشگاه کارآفرین و حل مسئله به کشور دوست و برادر لبنان  و گسترش همکاری‌های فناورانه و نوآورانه با محور مقاومت است. همچنین  تعریف و پیگیری کسب و کارهای دانش بنیان مشترک برای حل مشکلات معیشتی و صنعتی لبنان از دیگر اهداف افتتاح مرکز است.

لازم به ذکر است علیرضا منظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و نماینده رؤسای استان های کشور در هیأت رئیسه، محمدرضا شمس دولت‌آبادی مدیرکل پشتیبانی واحدهای برون مرزی و وحید ضرغامی قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری هیأت اعزامی دانشگاه آزاد اسلامی به لبنان را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما