شناسهٔ خبر: 49318134 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیشگامان یزد تهدید تحریم را به فرصت تبدیل کرد

شرکت تعاونی تولیدی پیشگامان عصرارتباطات با تولید برد‌های الکترونیکی "High Technology" تهدید تحریم را به فرصت تبدیل کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مهدی پیشکوهی پور، مدیر روابط عمومی شرکت پیشگامان یزد، گفت: شرکت تعاونی تولیدی پیشگامان عصر ارتباطات که در حوزه‌های صنایع مونتاژ برد، صنایع الکترونیک و صنایع روشنایی فعالیت دارد، موفق به عملیاتی شدن و مونتاژ برد‌های الکترونیکی صنایع خاص و تکنولوژی بالا از جمله پزشکی، نظامی و خودرویی شده است.

او افزود: "های تک High-tech" جدیدترین و پیشرفته‌ترین فناوری عصر حاضر و سرآمد سایر فناوری‌ها است.

پیشکوهی پور ادامه داد: پیشگامان عصر ارتباطات با توجه به شرایط تحریمی این تکنولوژی و همچنین اعتماد مشتریان به توانمندی داخلی، تهدید تحریم را به فرصت تبدیل کرده و موفق به تولید این نوع از برد‌های الکترونیکی شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت پیشگامان یزد گفت : پردازنده‌ها، مدار‌های پیچیده چند لایه، برنامه ریزی، تکنولوژی بالا، امنیت بالا در مهندسی معکوس از ویژگی‌های این برد‌ها بوده که در پیشگامان عصر ارتباطات با بکارگیری ماشین‌آلات مجهز و پیشرفته (SMT و THT) با فناوری روز تولید می‌شوند.

پیشکوهی پور تصریح کرد: خدمات programming، casing و نهایی کردن محصول در واحد تضمین کیفیت پیشگامان عصر ارتباطات برای تولید محصول نهایی نیزارائه می‌شود.

انتهای پیام/ع

نظر شما