شناسهٔ خبر: 67198980 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

رقیب همستر کامبت آمد؟

تپ سواپ، یکی دیگر از ستاره‌های بازی‌های کریپتویی در تلگرام است که برخی آن را نات کوین جدید می‌دانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس گزارش زومیت، تپ سواپ (TapSwap) از مینی اپلیکیشن‌های محبوب در تلگرام به‌حساب می‌آید که به کاربران اجازه می‌دهد با شرکت در فعالیت‌های مختلف درون بازی، سکه‌های TAPS به‌دست بیاورند. این بازی با بیش‌ از ۴۶ میلیون کاربر تا امروز، به لطف گیم‌پلی ساده اما جذاب خود به سرعت به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تلگرامی در سبک Tap to Earn تبدیل شده است.

آینده‌ی بازی تپ سواپ مثل اکثر بازی‌های کریپتویی تلگرامی مشخص نیست و هیچ تضمینی برای تبدیل‌شدن سکه‌های درون بازی به پول واقعی وجود ندارد و ما در زومیت صرفاً به معرفی و آموزش بازی TapSwap و امکانات آن می‌پردازیم.

رویکرد کاربرپسند تپ سواپ به استخراج رمزارز و وعده‌ی پاداش‌های واقعی، جامعه‌ای بزرگ و فعال از کاربران را به‌خود جذب کرده است. درواقع می‌توان این پروژه‌ را یکی از رقبای اصلی همستر کامبت در نظر گرفت که در صورت لیست‌شدن در صرافی ارز دیجیتال می‌توان توکن‌های آن را خرید و فروش کرد.

تپ سواپ چیست؟

تپ سواپ یکی از بازی‌های موفق مبتنی‌بر تلگرام است که شباهت زیادی به همستر کامبت و نات کوین دارد. این بازی‌ مثل رقبایش از ویژگی‌های اجتماعی و تعاملی تلگرام برای ایجاد تجربه‌ی جذاب و رقابتی استفاده می‌کند.

درحالی‌که گیمرها در همستر کمبات وظیفه‌ی مدیریت یک صرافی مجازی رمزارز را برعهده دارند، تپ سواپ به کاربران اجازه می‌دهد فقط با ضربه‌زدن ساده روی نمایشگر گوشی هوشمند خود و همچنین انجام برخی چالش‌ها، سکه‌های بیشتری کسب کنند.

تاریخ عرضه‌ توکن تپ سواپ

عرضه‌ی توکن تپ سواپ (TAPS) با تأخیر به ۱ جولای ۲۰۲۴ (۱۱ تیر ۱۴۰۳) موکول شد. این تأخیر به‌دلیل کشف ربات‌هایی است که به‌طور ناعادلانه سکه‌های بیشتری به‌دست می‌آوردند و باعث خدشه‌دارشدن روند توزیع توکن می‌شدند. این تعویق به تیم ارز دیجیتال تپ سواپ اجازه می‌دهد تا ربات‌ها را شناسایی و مسدود کنند و در نتیجه توکن‌های TAPS عادلانه تقسیم شوند. زمان عرضه ابتدا برای ۳۰ می ۲۰۲۴ (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) تعیین شده بود، اما برای رسیدگی به این مسائل و ارائه‌ی محیط راه‌اندازی عادلانه‌تر، به‌تعویق افتاد.

گفتنی است ایردراپ تپ سواپ روی بلاک چین TON انجام خواهد شد و بنابراین به‌منظور دریافت توکن‌های جایزه‌ی خود به کیف پول سازگار با این شبکه مثل کیف پول تون کیپر نیاز خواهید داشت.

اگر توسعه‌دهندگان تپ سواپ به وعده‌های خود عمل کنند، احتمالاً پس‌ از ایردراپ توکن‌های پروژه، می‌توانید آن‌ها را به صرافی ارز دیجیتال ایرانی، صرافی خارجی یا ولت رمزارز خود انتقال دهید. اگر هنوز کیف پول ندارید پیشنهاد می‌کنیم سری به مقاله‌ی بهترین کیف پول ارز دیجیتال بزنید.

ویژگی‌های کلیدی تپ سواپ

تپ سواپ ویژگی‌های جذابی دارد که باعث محبوبیت آن شده است:

مدل درآمدزایی با ضربه‌زدن (Tap-to-Earn)

با ضربه‌زدن روی نماد ارز تپ سواپ، سکه‌ به‌دست می‌آورید. هر ضربه، موجودی سکه‌های شما را افزایش می‌دهد و این باعث می‌شود بازی، آسان و درگیرکننده باشد.

تپ سواپ

در بازی TapSwap می‌توانید با تکمیل وظایف خاص و شرکت در فعالیت‌های مختلف، ازجمله دعوت از دوستان برای پیوستن به بازی، عضویت در کانال تلگرام و غیره، سکه‌های بیشتری کسب کنید.

جایزه‌ها در ازای انجام وظایف خاص

پروژه‌ی ارز دیجیتال تپ سواپ برای حفظ انگیزه‌ی بازیکنان، جوایزی در ازای انجام کارهای خاص ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با تکمیل کارهای خواسته‌شده، سکه‌های بیشتری به دست آورید. این جوایز، مشارکت منظم را تشویق می‌کند و به افزایش تعداد سکه‌ها کمک می‌کند.

سیستم معرفی دوستان (Referral)

تپ سواپ از سیستم قدرتمندی برای معرفی دوستان بهره می‌برد و هرچه افراد بیشتری ازطریق لینک عضویت شما وارد این ربات تلگرامی شوند، سکه‌های بیشتری کسب خواهید کرد. معرفی هر کاربر جدید نه‌تنها موجودی سکه‌ها را افزایش می‌دهد، بلکه رتبه‌ی شما را با سرعت بیشتری ارتقاء می‌بخشد و به‌ بیان دیگر عنصر رقابت را به بازی اضافه می‌کند.

کسب درآمد در حالت آفلاین

تپ سواپ این امکان را فراهم کرده است تا با پرداخت مقداری از سکه‌های جمع‌آوری‌شده، ربات داخل بازی را فعال کنید تا حتی زمانی‌ که آفلاین هستید برای شما سکه کسب کند.

آموزش بازی TapSwap

با دنبال‌کردن مراحل نسبتاً ساده‌ی بازی و صرف کمی زمان در هر روز می‌توانید بیشتری بازدهی را در بازی TapSwap داشته باشید و تعداد سکه‌های خود را افزایش دهید.

وارد ربات تلگرامی تپ سواپ شوید و سپس در ربات ثبت‌نام کنید. برای این کار باید Start را انتخاب کنید.

در صفحه‌ی اصلی بازی (بخش Tap) روی نماد ارز تپ سواپ ضربه بزنید و تا سکه‌های موجود در تانک انرژی شما خالی شود. در این بازی تانک انرژی شما هرچند ساعت یک‌بار پر می‌شود و البته می‌توانید سرعت پر شدن و حجم آن را با پرداخت سکه‌های درون بازی افزایش دهید.

همچنین در صفحه‌ی Stats می‌توانید آمار کلی بازی ازجمله تعداد کاربران، تعداد ضربات، تعداد کاربران آنلاین و موارد دیگر را مشاهده کنید.

صفحه آمارهای بازی تپ سواپ

صفحه اصلی بازی تپ سواپ

در ابتدای بازی با هر ضربه روی نماد ارز تپ سواپ، یک سکه کسب خواهید کرد که این مورد نیز قابلیت ارتقاء دارد و با پرداخت سکه‌ می‌توانید تعداد سکه‌هایی که با هر ضربه به‌دست می‌آورید را افزایش دهید.

اصول اولیه‌ بازی TapSwap

راه اصلی برای کسب سکه‌های تپ سواپ، ضربه‌زدن روی صفحه است. هر ضربه، موجودی سکه‌های شما را افزایش می‌دهد. قبل‌ از استراحت، می‌توانید در هر سری تا تعداد معینی سکه کسب (براساس ظرفیت تانک انرژی موجود در بازی) کنید. به‌عنوان مثال، شاید بتوانید ۵۰۰ سکه در یک سری ضربه‌زدن قبل‌ از فعال‌شدن دوره‌ی انتظار به‌دست آورید.

ارتقاء دارایی‌ها در تپ سواپ

از سکه‌های کسب‌شده در تپ سواپ برای ارتقای دارایی‌های مختلف درون بازی استفاده کنید. ارتقاءها می‌توانند میزان کسب سکه‌های شما را افزایش دهند و ویژگی‌های جدیدی را باز کنند. ارتقای ابزار ضربه‌زدن می‌تواند تعداد سکه‌های به‌دست‌آمده در هر ضربه را افزایش دهد و باعث‌ شود با صرف زمان و انرژی کمتر، سکه‌های بیشتری کسب‌ کنید.

وظایف و مأموریت‌های روزانه در تپ سواپ

همانند همستر کامبت، برای کسب جوایز بیشتر می‌توانید در وظایف و مأموریت‌های روزانه‌ی بازی تپ سواپ شرکت کنید. این وظایف در سه دسته‌ی Ref Tasks، Leagues و Special قرار دارد و شامل مواردی مثل ضربه‌زدن به تعداد معین تا مأموریت‌های پیچیده‌تر ازجمله تعاملات اجتماعی می‌شوند.

در بخش Special، وظایف ویژه‌ای مثل عضویت در برنامه یا پلتفرم خاص قرار دارد. در بخش Leagues با رسیدن تعداد ضربات شما در بازی به سطوح معین، جایزه دریافت می‌کنید. در بخش Ref Tasks نیز با معرفی افراد بیشتر، سطح جایزه‌ی دریافتی افزایش می‌یابد.

مأموریت های بازی تپ سواپ

مأموریت های بازی تپ سواپ

استفاده از تقویت‌کننده‌ها (Boosts)

تقویت‌کننده‌ها (Boosters) می‌توانند به‌طور قابل‌توجهی میزان کسب سکه و بهره‌وری کلی شما را در تپ سواپ افزایش دهند. برای کسب حداکثری سکه‌ها، از تقویت‌کننده‌ها به‌صورت استراتژیک استفاده کنید. این بازی دو نوع تقویت‌کننده‌ی روزانه دارد؛ افزایش تعداد سکه‌ها در ازای هر ضربه برای مدت محدود (چند ثانیه) و پر کردن سریع تانک انرژی. هر روز می‌توانید چندبار از هرکدام از این تقویت‌کننده‌ها استفاده کنید.

تقویت کننده های بازی تپ سواپ

تقویت کننده های بازی تپ سواپ

با انتخاب گزینه‌ای Taping Guru، برای مدت چند ثانیه هرچه ضربه بزنید، چند برابر حالت اصلی سکه جمع‌آوری خواهید کرد و این حالت با نماد رعدوبرق بنفش پشت سکه‌ی صفحه‌ی اصلی بازی نمایش داده می‌شود. با گزینه‌ی Full Tank نیز می‌توانید بدون‌ نیاز به انتظار، تانک انرژی را پر کنید.

سایر گزینه‌های بخش Boost عبارت‌اند از: Multitap برای افزایش تعداد سکه‌های دریافتی ار ازای هر ضربه، Energy Limit برای افزایش حجم تانک انرژی، Recharging Speed برای افزایش سرعت پرشدن تانک انرژی و Tap Bot برای فعال‌سازی ربات کسب سکه در حالت آفلاین.

فعال‌سازی ربات تپ سواپ

با پرداخت ۲۰۰ هزار سکه‌ی داخل بازی تپ سواپ می‌توانید ربات آن را فعال کنید. با این کار حتی درصورتی‌که آفلاین باشید، ربات داخل بازی به‌جای شما سکه کسب می‌کند. البته باید حداقل هر ۱۲ ساعت یک‌بار به بازی مراجعه کنید زیرا ربات فقط برای همین مدت به‌صورت آفلاین کار می‌کند و اگر پس‌ از ۱۲ ساعت بازی را باز نکنید، فرایند جمع‌آوری سکه‌ها متوقف خواهد شد. ربات بازی در پایین صفحه‌ی Boost قرار دارد.

درواقع هربار که وارد تپ سواپ شوید، زمان‌سنج ربات داخلی بازی از همان موقع آغاز خواهد شد.

آموزش استخراج تپ سواپ بیشتر با ترفندی ساده

علاوه‌بر مواردی مثل ضربه‌زدن، انجام وظایف روزانه و استفاده از تقویت‌کننده‌ها و ربات، ترفندهای دیگری نیز برای افزایش سکه‌ها در تپ سواپ وجود دارد. البته این روش رسمی نیست و با کندوکاو علاقه‌مندان در بازی شناسایی شده است.

تپ سواپ برای بازیکنان هر کشوری وظایف خاصی در نظر گرفته است و بدین‌ترتیب با تغییر زبان پیام‌رسان تلگرام خود به زبان‌های دیگر مثل روسی، احتمالاً وظایف بیشتری دردسترس شما قرار خواهد گرفت که با انجام هرکدام بین چند صدهزار تا چند میلیون سکه دریافت خواهید کرد.

برای تغییر زبان تلگرام در تنظیمات این پیام‌رسان وارد بخش Language شوید و زبان‌های مختلف را انتخاب و سپس ربات تپ سواپ را باز کنید.

۲۲۷۲۲۷

نظر شما