شناسهٔ خبر: 49292732 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار تهران خبر داد؛

تخصیص ۴۰میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل کمربندی پاکدشت

محسنی بندپی گفت:تکمیل کمربندی پاکدشت از اولویت‌های اصلی پاکدشت است و امسال ۴۰ میلیارد تومان بودجه برای تسریع در تکمیل این طرح تخصیص پیدا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در آئین افتتاح طرح‌های هفته دولت شهرستان پاکدشت اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی در کنار تمام مؤلفه‌های زمان امام راحل و امروز در سایه منویات رهبر معظم انقلاب، توانسته مسیر عزت و اقتدار را در پیش گرفته و کشو را در برابر توطئه‌های مداوم استکبار جهانی بیمه کند.

وی افزود: مهمترین اصل در ایجاد ثبات و پایدار در کشور، تحقق بخشیدن به شعار‌هایی است که از سوی رهبر معظم انقلاب در رونق تولید، جهش تولید، مانع زدایی‌ها و مانع زدایی عنوان شده، شعار‌هایی که نقشه راه کشور در پیشرفت و توسعه، بی‌اثر کردن تحریم و ایجاد رفاه و آسایش و رضایتمندی برای مردم است.

استاندار تهران با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان پاکدشت خاطرنشان کرد: این شهرستان، از جمله مناطق استان تهران است که در حوزه‌های مختلف به ویژه اشتغال گام‌های اساسی برداشته و سال گذشته جزو سه شهرستان برتر استان تهران بود و در شش ماهه نخست امسال، رتبه نخست ایجاد اشتغال در استان را به خود اختصاص داده است.

محسنی بندپی ادامه داد: در راستای مانع‌زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها، برای اولین بار، با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی فرمانداری پاکدشت و سایر مسئولان، آب سد ماملو به میزان ۱۵۶ لیتر در ثانیه به شهرک صنعتی منتقل و تلاش می‌شود تا دیگر مشکلات حوزه برق و گاز نیز برطرف شود.

وی افزود: شهرک صنعتی شنزار پاکدشت در تأمین گاز با مشکلاتی مواجه است و صنعتگران درخواست افزایش سهم گاز از ۵۰۰ مترمکعب به ۲ هزار مترمکعب دارند که قرار شد مدیرعامل این شهرک صنعتی به شرکت گاز استان تهران معرفی و پیگیری تحقق این مهم را انجام دهد.

بندپی از تکمیل کمربندی جنوبی پاکدشت به عنوان اولویت استان تهران نام برد و افزود: تکمیل این طرح معطل، نقش مهمی در کاهش ترافیک، حوادث جاده‌ای و کاهش زمان سفر برای مردم و مسافران دارد که تکمیل آن با حضور دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی پیگیری و با همکاری سازمان مدیریت استان تهران، امسال ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای انجام آن در نظر گرفته شده است.

استاندار تهران ادامه داد: تلاش می‌شود تا با انعقاد قرارداد با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء، عملیات اجرایی این طرح که سال‌ها معطل مانده آغاز شود تا با حمایت‌های جانبی، هر چه سریعتر این کمربندی تکمیل شود.

وی اظهار داشت: پاکدشت با برخورداری از هزار و ۵۰ هکتار گلخانه تولید گل و گیاه از مجموع هزار و ۳۰۰ هکتار گلخانه استان تهران، نقش مهمی در تولید گل و گیاه دارد و ایجاد پایانه صادرات گل، در ایجاد اشتغال و رونق این تولید نقش مؤثری ایفا می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: اداره کل راهداری استان تهران اعلام آمادگی کرده تا راه دسترسی پایانه صادراتی را از کمربندی جنوبی ایجاد کرده و سازمان جهاد کشاورزی نیز ایجاد این پایانه را در اولویت خود قرار داده و تلاش می‌شود تا با برگزاری جلسه تخصصی در هفته آینده، این موضوع در استانداری تهران پیگیری شود.

استاندار تهران از احداث ورزشگاه با چمن طبیعی در شریف آباد به عنوان اقدامی اثربخش یاد کرد و از آمادگی استانداری برای تأمین بخشی از هزینه احدات زمین چمن مصنوعی با اعتبار پنج میلیارد تومان خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما