شناسهٔ خبر: 67340726 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فراخوان توسعه نوآوری، فناوری و بهره‌وری در تولید خوراک دام و طیور

ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان غذا و کشاورزی با هدف تنوع بخشی به سبد خوراک دام و طیور، افزایش بهره‌وری و کاهش وابستگی به نهاده های وارداتی از شرکت‌های فعال در زمینه تولید خوراک دام و طیور حمایت می‌کند. ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان غذا و کشاورزی با هدف تنوع بخشی به سبد خوراک دام و طیور، افزایش بهره‌وری و کاهش وابستگی به نهاده های وارداتی از شرکت‌های فعال در زمینه تولید خوراک دام و طیور حمایت می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛ توسعه روش‌ها و تجهیزات نوین تولید خوراک باکیفیت، تنوع بخشی و جایگزینی منابع خوراک دام، به کارگیری فناوری‌های نوین برای ارتقاء و سنجش کیفیت خوراک در کارخانه/مزرعه، ایجاد پلتفرم‌های یکپارچه به منظور ترویج و توسعه بازار محصولات جدید مورد استفاده در خوراک دام و طیور و توسعه پلتفرم‌ها/نرم‌افزار‌های پیشنهاد جیره و فرآوری براساس منابع در دسترس از محور‌های مورد حمایت در این فراخوان است.

مهلت شرکت در فراخوان، اول تیرماه تا پایان مردادماه ۱۴۰۳ اعلام شده است. از علاقمندان دعوت شده پس از تکمیل پروپوزال (قابل دانلود از سایت agrifood.isti.ir) نسبت به ارسال آن به ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان غذا و کشاورزی در سامانه خدمت به نشانی khedmat.isti.ir اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما