شناسهٔ خبر: 49015249 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ارائه بیش از ۴۵۰۰ مورد مشاوره به مددجویان آذربایجان‌غربی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت:از ابتدای سال جاری، ۴ هزار و ۵۱۲ مورد مشاوره فردی و گروهی به مددجویان آذربایجان‌غربی ارائه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سهیلی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای سال جاری، تعداد ۴ هزار و ۵۱۲ مورد مشاوره فردی و گروهی به مددجویان آذربایجان‌غربی ارائه شده است.

سهیلی در ادامه گفت: ۲ هزار و ۲۲۶ مورد مشاوره، راهنمایی و روان درمانی فردی، یک هزار و ۲۹۲ مورد مشاوره و راهنمایی گروهی و ۹۵۷ مورد اجرای پرسشنامه سلامت و روان از ابتدای سال جاری برای مددجویان اشستان انجام گرفته است.

وی درادامه افزود: این تعداد مشاوره رائه شده با توجه به شیوع بیماری کرونا در سه حالت حضوری با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، در بستر فضای مجازی و همچنین به صورت تلفنی صورت گرفته است.

سهیلی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای ارائه این تعداد مشاوره، نزدیک به یک میلیارد ریال توسط کمیته امداد آذربایجان‌غربی هزینه شده است.

وی همچنین افزود: هم اکنون ۱۵ مشاور در دفاتر کمیته امداد و همچنین ۱۶ کلینیک مشاوره در سطح استان با کمیته امداد آذربایجان‌غربی همکاری مستمر دارند.

وی تصریح کرد: درمان اختلالات روانی، درمان ناسازگاری‌های رفتاری، ترک اعتیاد، تربیت فرزند و انتخاب رشته کنکوری‌ها از جمله مشاوره‌های ارائه شده به مددجویان استان است.

انتهای پیام/

نظر شما